بررسی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

عواملی که روی قیمت گاوصندوق موثر هستند | قسمت اول

خرید گاوصندوق با توجه به شرایط امروزه و اخبارهایی که از آمار سرقت و دستبرد به گوش می رسد، تا حدودی یکی از ملزومات اساسی است. همه ما لوازم باز ارزشی داریم که از دست دادن آن ها می تواند برای ما خیلی گران تمام شود. از اسناد مهم گرفته تا پول و طلا وجواهرات . اما آن چیزی که در خرید گاوصندوق مهم است، انتخاب یک گاوصندوق مناسب با توجه به بودجه و هزینه ای است که برای خرید در نظر گرفته اید.

در خرید گاوصندوق شما باید بتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، یک گاوصندوق مناسب از میان محصولات متنوع انتخاب کنید. در روند خرید عموما مشتریان گاوصندوق به یک مشکل بر می خورند و  آن زمانی است که با تفاوت قیمت گاوصندوق های ایرانی و خارجی روبه‌رو می شوند. یک گاوصندوق خارجی استاندارد در ابعاد کوچک و خانگی تقریبا هم قیمت یک گاوصندوق ایرانی سنگین با ابعاد متوسط است. در این جا قبل از اینکه بخواهیم وارد نکات و مباحثی که در خرید گاوصندوق باید به آن دقت داشت بشویم، مواردی را بررسی می کنیم که که روی قیمت گاوصندوق می تواند موثر باشد.

چه مواردی روی قیمت گاوصندوق موثر است؟

اولین موردی که روی قیمت گاوصندوق تاثیر می گذارد، کیفیت ساخت گاوصندوق است. وقتی تمام اجزای به کار رفته در ساخت گاوصندوق از متریال درجه یک باشد و مراحل مونتاژ کار به خوبی انجام شود قطعا امنیت محصول را تحت تاثیر قرار می دهد و طبیعتا روی  قیمت گاوصندوق نیز موثر خواهد بود.

اما از کجا بفهمیم که طراحی و کیفیت ساخت گاوصندوق مناسب است؟

بهترین راه برای اینکه اطمینان کیفیت ساخت گاوصندوق، استناد به استاندارد ها و گواهی هایی است که یک گاوصندوق دریافت می کند. استاندارد های امنیت و آتش سوزی. این استاندارد ها نه تنها تضمینی به امنیت محصول هستند، بلکه بهترین راه برای اطمینان از سطح کیفیت گاوصندوق هستند. دقت داشته باشید که گاوصندوق با هر قیمتی که می خرید باید حتما استاندارد نسوز را داشته باشد. حداقل استاندارد نسوز برای یک گاوصندوق که برای طلا و جواهر و اسناد کاغذی یا پول طراحی شده، UL350 است، یعنی 1 ساعت در دمای بالای 900 درجه. 

نمایشگاه گاوصندوق در پالادیوم 

اگر قصد خرید گاوصندوق دارید حتما در این روز ها سری به مرکز پالادیوم بزنید. اسپیتامن به عنوان نماینده انحصاری ایگل و لوسل در ایران برای چهارمین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه گاوصندوق در پالادیوم کرده است . در این مجموعه می توانید انواع محصولات را مشاهده کنید و از کارشناسان این زمینه برای خرید گاوصندوق مشاوره بگیرید . 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

چه نوع گاوصندوقی بیشترین سهم بازار را دارد ؟

بیشترین سهم بازار در حال حاضر در گرو گاوصندوق های دیجیتال است. گاوصندوق های دیجیتال با وردشان به بازار حسابی عرصه را به تولید کننده های گاوصندوق مکانیکی تنگ کردند. تولید کنندگان گاوصندوق های دیجیتال دقیقا روی نقاط ضعف گاوصندوق های مکانیکی تمرکز کردند و با پیدا کردن راه حلی برای آن ها توانستند خیلی سریع در میان مشتریان گاوصندوق جایگاه خودشان را پیدا کردند.

مهم ترین مشکل گاوصندوق های مکانیکی وابسته بودن قفل به یک کلید بود. در هر زمان و شرایط اضطراری برای باز کردن قفل نیاز بود اول به کلید دسترسی داشته باشید. در گاوصندوق های دیجیتال کلید و اهرم ها حذف شدند. دیگر برای باز کردن قفل نیازی به کلید نبود و صرفا با یک رمز عبور قفل گاوصندوق باز می شد.

گاوصندوق های دیجیتال به مرور زمان قوی و امن تر شدند؛ تا جایی که در صنعت گاوصندوق به فکر تولید گاوصندوق هایی بودند که سیستم رمزنگاری آن ها بر پایه کد های ژنتیکی بودند. کد های ژنتیکی منحصر به فردی که برای تشخیص هویت استفاده می شوند. مانند الگوی اثرانگشت یا الگوی عنبیه. این دسته از گاوصندوق های دیجیتال در گروه محصولات فوق امنیتی قرار گرفتند. دقت رمزنگاری در این گاوصندوق ها تقریبا 10 برابر دقت رمزنگاری در گاوصندوق های دیجیتالی بود که با رمزهای عددی دقت بالا کار می کردند.

در گاوصندوق های دیجیتال هرچند دیجیتال بودن مشخصه اصلی محصولات است اما نباید از سایر ویژگی های یک گاوصندوق مانند نسوز یا طراحی درست قالب درب و بدنه غافل شد. در گاوصندوق های دیجیتال جدای از نکات مهم در خرید یک گاوصندوق الکترونیکی، باید به نسوز بودن محصول و رتبه نسوز آن نیز توجه داشت. اگر قصد نگهداری اقلام کاغذی و اسناد و مدارک این چنینی دارید یک گاوصندوق دیجیتال با رتبه نسوز UL350 مناسب است. اما اگر قصد نگهداری اقلام مغناطیسی یا دیجیتال در گاوصندوق دارید، گاوصندوق هایی با UL125  مناسب شما خواهند بود. نکات مهمی که درباره گاوصندوق های نسوز باید بدانید . ( کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

ورود گاوصندوق های دیجیتال به صنعت گاوصندوق

گاوصندوق های دیجیتال جزء آن دسته از  محصولاتی هستند که طرفداران زیادی در بازار دارد. گاوصندوق های دیجیتال به عنوان نسل جدیدی از محصولات امنیتی وارد بازار شدند. در گاوصندوق های تلفیق تکنولوژی و امنیت محصولاتی تولید کرده که امنیت محصول را دو چندان می کند.

گاوصندوق های دیجیتال دیگر مشکلات گاوصندوق های مکانیکی را ندارند. سرعت عملکرد آن ها بسیار بالا است و تقریبا مدت زمانی که طول می کشد تا یک گاوصندوق مکانیکی باز شود 3 برابر مدت زمانی است که طول می کشد تا یک گاوصندوق دیجیتال باز شود. در گاوصندوق های دیجیتال دیگر اثری از کلید و اهرم مکانیکی نیست، تمام سیستم رمز گاوصندوق شامل یک صفحه کلید یا صفحه تمام تاچ می شود. در گاوصندوق های دیجیتال امنیت به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده. دقت رمز این محصولات بالاست و تقریبا باز کردن قفل آن و دسترسی غیر مجاز به محصول غیر ممکن است.

در خرید گاوصندوق های دیجیتال به چه مواردی باید دقت داشت؟

در هر محصول الکترونیکی موضوع برند سازنده بسیار مهم است. برند سازنده قفل و گاوصندوق حتما باید مشخص باشد. برند سازنده در گاوصندوق افزایش هزینه نیست  بلکه نشان دهنده سطح امنیت گاوصندوق است. بهترین و مطمئن ترین راهی که به کمک آن می توان تا حدی از امنیت محصول مطمئن شد برند سازنده قفل است.

در گاوصندوق های دیجیتال فقط روی دیجیتال بودن گاوصندوق تمرکز نکنید. دیجیتال بودن مشخصه اصلی این محصولات است اما نسوز بودن جزء فاکتور هایی است که اتفاقا در این محصولات اهمیت پیدا می کند. زمانی که یک گاوصندوق نسوز شده باشد به شما اطمینان می دهد که سیم پیچی و طراحی برد های قفل کاملا امن است و در برابر  حریق آسیب نخواهد دید.

اگر درباره ویژگی گاوصندوق های نسوز و راه های مطمئن شدن از این ویژگی اطلاعات ندارید می توانید مقاله نسوز بودن، فاکتور مهم در خرید را مطالعه کنید . 

تعداد کاربران گاوصندوق های دیجیتال باید مشخص باشد. عموما گاوصندوق های دیجیتال به صورت چند کاربره تنطیم می شوند. بسیاری از مشتریان به دلیل عدم اطلاع از این قابلیت تمام یوزر ها را رمز گذاری نمی کنند و ممکن است یوزر دوم با پسوورد پیش فرض بتواند درب گاوصندوق را باز کند.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

ضربه فنی دزدان در جدال با مسترسیف

رکنا: با افزایش آمار سرقت های خٌرد، خیلی ها هر روز بیشتر و بیشتر به فکر تامین امنیت دارایی‌هایشان شامل اسناد، طلا و جواهرات، مدارک و پول نقد می‌افتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

اگر قصد خرید گاوصندوق دارید به این مرکز خرید بروید

اگر این روزها سری به مجموعه پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی تهران بزنید، یکی از اولین چیزهایی توجه شما را به خود جلب می‌کند نمایشگاه موقت «گاوصندوق های فوق امنیتی اسپیتامن» خواهد بود.

این مجموعه برای دومین در مرکز خرید پالادیوم بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران نمایشگاهی 30 روزه برپا کرده است که هم برای آنهایی که دنبال خرید گاوصندوق معتبر و مطمئن هستند فرصت مناسبی فراهم آورده، و هم پر از خبرها و تخفیف‌های ویژه برای بازدیدکنندگان است.



اسپیتامن از سال 1353 فعالیت خود را در زمینه تولید و تامین گاوصندوق های نسوز آغاز کرده، و امروز به عنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق کره ای در ایران فعالیت می کند. نکته بسیار جالب درباره اسپیتامن نوع نگاه خاص این شرکت به محصولی مانند گاوصندوق است. گاوصندوق های نمایشگاه این شرکت علاوه بر برخورداری از برترین استانداردهای امنیتی، از ظرافتی خاصی و طراحی بسیار زیبایی برخوردارند. محصولات این شرکت با آن تصویری که خیلی‌ها از گاوصندوق به عنوان محصولی زمخت و دور از ظرافت در ذهن دارند بسیار متفاوت است. این زیبایی و دقت در طراحی تا جایی ادامه پیدا کرده که برخی از محصولات این شرکت در رده گاوصندوق‌های دکوراتیو قرار گرفته و در کنار تامین امنیت مدارک و دارایی ها، برای زیبایی بخشیدن به محیط خانه یا محل کار استفاده می شوند.

هزینه خرید گاوصندوق درست مانند هر محصول دیگر بستگی به ویژگی هایی دارد که به دنبال آن هستید. در مجموعه اسپیتامن قیمت گاوصندوق محدوده وسیعی را شامل می شود.

قیمت برخی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه اسپیتامن ممکن است برای خیلی ها گران به نظر برسد، اما اسپیتامن بخوبی توانسته نیازهای بخش های مختلف بازار را پوشش دهد. اگر به نمایشگاه این شرکت (تا 27 مهرماه) سری بزنید، می توانید با هزینه‌ای حدود 4 میلیون تومان –هم قیمت با محصولات داخلی– یک گاوصندوق دیجیتال امنیتی کره ای با طراحی خاص خریداری کنید.
 


نکته مهم دیگر در مورد گاوصندوق های اسپیتامن، قرار گرفتن تمام محصولات این شرکت در رده گاوصندوق‌های نسوز است.

این محصولات با دارا بودن استانداردهای معتبر در کلاس جهانی مانند استاندارد UL، هنگام آتش سوزی مدارک و دارایی‌ها شما را به خوبی از آسیب حفظ می کنند. با بازدید از نمایشگاه اسپیتامن در پالادیوم، می توانید کلاس های مختلف گاوصندوق نسوز را از نزدیک بررسی کرده، تفاوت های آنها را به خوبی لمس کنید و از کارشناسان این شرکت برای خرید و انتخاب محصول موردنظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید؛ امکانی که البته از طریق وبسایت اسپیتامن نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. 

منبع : جهان نیوز 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni