مشتریان گاوصندوق اداری عموما در خرید گاوصندوق روی نسوز بودن و فضای کافی برای اسناد و مدارک توجه می کنند. این دو فاکتور در خرید هر گاوصندوقی مهم است و باید لحاظ شود اما برخی آپشن های امنیتی می تواند امکانات خوبی را برای شما فراهم کند که البته اغلب مشتریان اصلا با آنها آشنایی ندارند.

یکی از این ویژگی های کاربردی مجهز بودن گاوصندوق اداری به سیستم تاخیر یا سیستم خواب است. برای اینکه با کاربرد این سیستم در گاوصندوق های اداری آشنا شویم باید در ابتدا بدانیم که این سیستم چطور کار می کند.

سیستم تاخیر یا خواب با وارد کردن یک کد مشخص فعال می شود. زمانیکه که این سیستم فعال می شود کل سیستم رمز محصول به مدت مشخصی غیرفعال می شود و حتی در صورت وارد کردن رمز عبور صحیح به دلیل فعال بودن سیستم عملا اتفاقی نمی افتد و قفل باز نمی شود.

 
  • این سیستم در گاوصندوق های اداری می تواند بسیار مفید باشد. عموما در گاوصندوق های اداری رمز عبور و اطلاعات باز کردن قفل در دست دو نفر است. این ویژگی در گاوصندوق اداری به مدیر بخش این امکان را می دهد تا در شرایطی که صلاح می داند و یا در جلسه ای حضور دارد امکان دسترسی نفر دوم را قطع کند. ناگفته نماند که شما به عنوان صاحب اصلی و شخصی که این سیستم را فعال کرده می تواند مجدد آن را غیر فعال کند.
  • دومین ویژگی که در این محصولات می تواند کاربردی باشد سیستم های رمز دو کاربره است. در واقع سیستم رمز دوکاربره در گاوصندوق های دیجیتال انجام می شودو به شما این امکان را می دهد که همزمان دو نفر با دو رمز عبور مجزا به محصول دسترسی داشته باشند. گاوصندوق های دیجیتال عموما این ویژگی را دارند. علاوه بر این ویژگی به طور کلی گاوصندوق های دیجیتال گزینه خوبی برای هر کاربردی هستند، سرعت عملکرد و ضریب امنیت بالا در این محصولات در مقایسه با محصولات مکانیکی آنها را تبدیل به محصولات بهتری کرده است.
 

گاوصندوق های زیادی از برند های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها ویژگی ها و امکانات مشخصی دارند. آن چیزی که قبل از هر ویژگی در گاوصندوق مهم است امنیت ابتدایی آن محصول در شرایط آتش سوزی و سرقت است. هر گاوصندوق باید در برابر دمای بالا و آتش سوزی و همینطور ابزار های ابتدایی مانند دیلم مقاوم باشد . (دقت کنید که هیچ گاوصندوقی به معنای کامل ضدسرقت نیست. گاوصندوق برای شما زمان می خرد و در واقع منظور از ضدسرقت بودن در یک گاوصندوق خریدن زمان بیشتر در برابر ابزارهای مکانیکی و صنعتی مختلف است.) بعد از اینکه از این دو ویژگی در محصول مطمئن شدید باید بسته به نیاز و دغدغه تان دنبال گاوصندوقی در بازار باشید که بیشترین همخوانی را با دغدغه های شما دارد و به خوبی به نیازتان پاسخ می دهد.