اگر این روزها سری به مجموعه پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی تهران بزنید، یکی از اولین چیزهایی توجه شما را به خود جلب می‌کند نمایشگاه موقت «گاوصندوق های فوق امنیتی اسپیتامن» خواهد بود.

این مجموعه برای دومین در مرکز خرید پالادیوم بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران نمایشگاهی 30 روزه برپا کرده است که هم برای آنهایی که دنبال خرید گاوصندوق معتبر و مطمئن هستند فرصت مناسبی فراهم آورده، و هم پر از خبرها و تخفیف‌های ویژه برای بازدیدکنندگان است.



اسپیتامن از سال 1353 فعالیت خود را در زمینه تولید و تامین گاوصندوق های نسوز آغاز کرده، و امروز به عنوان نماینده انحصاری برترین برندهای گاوصندوق کره ای در ایران فعالیت می کند. نکته بسیار جالب درباره اسپیتامن نوع نگاه خاص این شرکت به محصولی مانند گاوصندوق است. گاوصندوق های نمایشگاه این شرکت علاوه بر برخورداری از برترین استانداردهای امنیتی، از ظرافتی خاصی و طراحی بسیار زیبایی برخوردارند. محصولات این شرکت با آن تصویری که خیلی‌ها از گاوصندوق به عنوان محصولی زمخت و دور از ظرافت در ذهن دارند بسیار متفاوت است. این زیبایی و دقت در طراحی تا جایی ادامه پیدا کرده که برخی از محصولات این شرکت در رده گاوصندوق‌های دکوراتیو قرار گرفته و در کنار تامین امنیت مدارک و دارایی ها، برای زیبایی بخشیدن به محیط خانه یا محل کار استفاده می شوند.

هزینه خرید گاوصندوق درست مانند هر محصول دیگر بستگی به ویژگی هایی دارد که به دنبال آن هستید. در مجموعه اسپیتامن قیمت گاوصندوق محدوده وسیعی را شامل می شود.

قیمت برخی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه اسپیتامن ممکن است برای خیلی ها گران به نظر برسد، اما اسپیتامن بخوبی توانسته نیازهای بخش های مختلف بازار را پوشش دهد. اگر به نمایشگاه این شرکت (تا 27 مهرماه) سری بزنید، می توانید با هزینه‌ای حدود 4 میلیون تومان –هم قیمت با محصولات داخلی– یک گاوصندوق دیجیتال امنیتی کره ای با طراحی خاص خریداری کنید.
 


نکته مهم دیگر در مورد گاوصندوق های اسپیتامن، قرار گرفتن تمام محصولات این شرکت در رده گاوصندوق‌های نسوز است.

این محصولات با دارا بودن استانداردهای معتبر در کلاس جهانی مانند استاندارد UL، هنگام آتش سوزی مدارک و دارایی‌ها شما را به خوبی از آسیب حفظ می کنند. با بازدید از نمایشگاه اسپیتامن در پالادیوم، می توانید کلاس های مختلف گاوصندوق نسوز را از نزدیک بررسی کرده، تفاوت های آنها را به خوبی لمس کنید و از کارشناسان این شرکت برای خرید و انتخاب محصول موردنظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید؛ امکانی که البته از طریق وبسایت اسپیتامن نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. 

منبع : جهان نیوز