بررسی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

کاربرد دوربین های مداربسته ضدانفجار

انتخاب دوربین مداربسته فقط محدود به انتخاب لنز، تعداد دوربین ها و هارد ذخیره سازی نمی شود امنیت محیطی که قرار است شما در آن دوربین را نصب کنید نیز مهم است. منظور از امنیت بحث احتمال دستبرد و سوء استفاده نیست، بلکه میزان خطرات محیطی یا حتی نوع شرایط جوی مد نظر است. انتخاب دوربین مداربسته مناسب بسته به پارامتر های مختلف می تواند تغییر کند. در برخی از محیط ها مانند محیط های مسکونی، یک دوربین مداربسته با یک استاندارد اصولی می تواند کفایت کند و قطعا قیمت مناسب تری خواهد داشت.

در این شرایط احتیاجی به یک دوربین مقاوم در برابر شرایط جوی یا حرارات خیلی بالا یا حتی دمای پایین نیست. اما در برخی از موارد شرایط محیطی به نوعی است باید دوربین مداربسته بتواند در بدترین شرایط احتمالی مقاوم باشد.

محیط هایی مانند پتروشیمی، مراکز نظامی و امنیتی مکان هایی هستند که احتیاج است دارد در بدترین شرایط نیز وقایع ثبت شود و دوربین از کار نیفتد. در چند سال اخیر دوربین های مداربسته ای واردبازار شدند که در برابر انفجار و آتش سوزی مقاوم هستند و به کماکان در این شرایط به کارشان ادامه می دهند.

بحث دوربین های مداربسته، انتخاب نوع دوربین، محل نصب، لنز و ... بسیار پیچیده است. اگر به دنبال یک مرکز معتبر هستید که درباره دوربین های مداربسته اطلاعات جامع و مفصلی داشته باشد learn cctv می تواند مفید باشد. learn cctv یک وبلاگ فعال در زمینه دوربین های مداربسته است که درباره انواه دوربین ها و زیر و بم هر کدام از آنها مفصلا صحبت کرده. 

دوربین های ضد انفجار برای موقعیت هایی مناسب که ریسک خطر بالایی دارند مانند معادن، کارخانه ها و ... علاوه بر بحث انفجار مقاومت در شرایط آب و هوایی و زنگ زدگی نیز یک فاکتور مهم و قابل توجه در این دسته از دوربین هاست. دوربین های ضدانفجار و مقاوم در برابر رطوبت، از فولاد های با کیفیت ساخته شدند که در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است. نکته قابل توجه در دوربین های مداربسته استفاده از سیم کشی های غیرقابل اشتعال است تا ارتباط در شرایط نامناسب نیز باقی بماند. عموما سیم کشی این قبیل از دوربین ها باید محافظت شده باشند و از مقاومت آن ها در برابر شرایط احتمالی مطمئن شد. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

در انتخاب فروشگاه گاوصندوق چه نکاتی را باید لحاظ کنید ؟

در خرید گاوصندوق انتخاب فروشگاه معتبر بسیار مهم است. گاوصندوق یک وسیله امنیتی است، مهم است که از کجا قرار است گاوصندوق خریداری کنید و خدمات بگیرید. بحث انتخاب فروشگاه معتبر از دو جهت اهمیت دارد یکی بحث مشاوره درست برای خرید گاوصندوق که نیازمند یک صداقت تمام و کمال با مشتری است. دوم، بحث خدمات و پشتیبانی محصول است که اگر گاوصندوق نیاز به نصب یا حتی تعمیر داشت یک نیروی معتمد و معتبر کار انجام دهد.

نکات مهم در انتخاب فروشگاه گاوصندوق

فروشنده فروشگاه باید اطلاعات به روز و آپدیتی داشته باشد و روی استاندارد های محصولات مسلط باشد. کسی که روی گاوصندوق و محصولات امنیتی اشراف داشته باشد می داند که برخی از ویژگی ها در گاوصندوق مانند نسوز و ضدسرقت بودن آن باید به گواهی ها و تاییدیه های معتبر اشاره کند در غیر اینصورت یک گفتار شفاهی تضمین کننده امنیت محصول نخواهد بود. این موضوع بخصوص درباره نسوز بودن یک گاوصندوق نسوز صدق می کند. در گاوصندوق های نسوز بحث تاییدیه ها بسیار مهم است. عموما گاوصندوق های نسوزی که توسط مراکز معتبر تایید می شوند روی قسمت داخلی درب یک لیبل درج می شود که اطلاعات کامل نسوز بودن گاوصندوق که شامل زمان و میزان دما است مشخص شده است. 

تنوع محصولات در فروشگاه باید زیاد باشد. شما باید قدرت انتخاب داشته باشید. در تنوع محصول است که شما با ویژگی های مختلف هر گاوصندوق آشنا می شوید و می توانید دقیقا محصولی را انتخاب کنید که مناسب نیازها و دغدغه های شماست. صنعت گاوصندوق خیلی صنعت متدوالی نیست بنابراین اطلاعات عمومی افراد در این حوزه بسیار محدود است. شما باید تنوع گاوصندوق های بازار را ببینید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

صرفا فروشنده محصولات فروشگاه خود نباشد! ممکن نیاز و دغدغه های شما یا حتی بودجه ای که می خواهید برای خرید گاوصندوق هزینه کنید در قالب محصولات یک فروشگاه نباشد. اینجا مهم است که در وهله اول فروشنده به شما اطلاعات درست بدهد و در وهله بعدی درباره گاوصندوق های دیگری که در بازار موجود هستند شما را راهنمایی کند.

نمایندگی رسمی همان برند باشد و به شما ضمانت و گارانتی بدهد! گاوصندوق بدون گارانتی و ضمانت نخرید. محصول امنیتی باید ضمانت شده باشد که پشتیبانی می شود در غیر این صورت یک مشکل جزئی در گاوصندوق شما می تواند تبدیل یه یک دردسر بزرگ شود که کلی هزینه به همراه دارد.

حتما به فروشگاه های اینترنتی سر بزنید 

در فروشگاه های اینترنتی که این روز ها تعداد آنها نیز زیاد شده عموما محصولات متنوعی وجود دارد. با وجود فروشگاه های آنلاین گاوصندوق دیگر نیازی است زمان زیادی صرف گشتن بازار و کسب اطلاعات درباره گاوصندوق ها بکنید، می توانید به کمک گوشی موبایلتان خیلی راحت محصولات مختلف را جستجو و مقایسه کنید. درباره برند ها اطلاع کسب کنید و از مشاوره های این فروشگاه اینترنتی گاوصندوق استفاده کنید. در فروشگاه های اینترنتی گاوصندوق محصولات خیلی خوب دسته بندی و تفکیک می شوند. اما دقت کنید که حتی در انتخاب فروشگاه های اینترنتی گاوصندوق هم مواردی که در بالا به آن اشاره شد را در نظر بگیرید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

معرفی فروشگاه اینترنتی در صنایع امنیتی

در سال های اخیر در کل دنیا کسب و کار های زیادی به سمت دیجیتالی شدن پیش رفتن. در آمریکا خیلی از کسب و کارهای بزرگ و فعال به جای اجاره دفاتر و برج ها برای انجام فعالیت هایشان آنها را به سمت دیجیتالی شدن پیش بردن تا کارمندانشان از راه دور و به کمک یک لپ تاپ بتوانند بتوانند فعالیت ها و وظایفشان را انجام و مدیریت کنند.

اما این روز ها می بینیم که یک ویروس، چطور کل دنیا را درگیر کرده و فعالیت کسب و کار ها مختل شده. بسیاری از شرکت ها در این شرایط ضرر های زیادی خورده اند. اما شاید جالب باشد بدانید در همین دوران کسب و کار های آنلاین و به طور کلی شرکت هایی که از قبل فعالیتشان را در زمینه آنلاین پررنگ کرده بودند ( البته جز شرکت های خدماتی مانند آژانس های مسافربری و ... ) کمتر آسیب دیدند و در این بین برخی از شرکت ها سود زیادی نیز کسب کرده اند که یکی از این شرکت ها آمازون است. در موقعیتی که همه کمپانی های بزرگ از ایرلاین ها گرفته تا خودروسازی ها اقدام به تعدیل نیرو کرده اند آمازون درخواست استخدام 100 هزار نیروی کار جدید داد.

فروشگاه های آنلاین در هر صنعتی هم برای مشتریان هم برای آن کسب و کار مفید است. به کمک فروشگاه های آنلاین دیگر نیازی نیست برای تحقیق درباره هر محصولی بازار برویم و زمان زیادی را در شلوغی های بازار و مال ها صرف کنیم. می توانیم در محل کارمان یا در زمان استراحت در منزلمان خیلی راحت درباره هر محصولی که نیاز داریم اطلاعات کسب کنیم، مشاوره بگیریم و همانجا محصولمان را تحویل بگیریم.

یکی از صنایعی که می خواهیم درباره فروشگاه های آنلاین در آنها حرف بزنیم، صنعت تجهیزات امنیتی است. بحث امنیت در تمام دوران ها برای افراد مطرح بوده و هرچقدر جلوتر می رویم دغدغه امنیت برای افراد  و حتی کسب و کار های مختلف پررنگ تر می شود.

یکی از آن فروشگاه های آنلاین و معتبری که در زمینه امنیتی فعالیت می کند، فروشگاه آنلاین مسترسیف است. این فروشگاه آنلاین با هدف مرجع تخصصی گاوصندوق فعالیت خودش را از سال 1394 آغاز کرد. مسترسیف یکی از آن فروشگاه های اینترنتی گاوصندوق است که به خوبی روی دغدغه های مشتریان خود تمرکز کرده و سعی می کند به بهترین نحو به آن ها پاسخ بدهد. در این فروشگاه اینترنتی گاوصندوق محصولات خیلی خوب دسته بندی شده اند و خیلی راحت می توانید گاوصندوق مورد نظرتان از بین محصولات مختلف پیدا کنید. اگر به دنبال خرید گاوصندوق هستید حتما پیشنهاد می کنیم سری به این فروشگاه آنلاین گاوصندوق بزنید و محصولات آنها را از نزدیک ببینید.

نکات مهم در انتخاب فروشگاه آنلاین برای تجهیزات امنیتی

به طور کلی در انتخاب فروشگاه آنلاین برای محصولات امنیتی و گاوصندوق دقت کنید که از یک مرجع معتبر استفاده کنید. گاوصندوق یک وسیله امنیتی است بنابراین از مرحله خرید تا مرحله تحویل و نصب و حتی تعمیر باید توسط نیروهای معتمد انجام شود. مسترسیف روی این موضوع حساسیت زیادی دارد به همین دلیل تمام مراحل خرید شما از دریافت مشاوره تا پشتیبانی و نصب محصولات توسط نیروهای ماهر و معتمد انجام می شود.  

  • یکی دیگر از ویژگی هایی که در خرید گاوصندوق باید در نظر داشته باشید تنوع محصول است. تنوع محصول به شما قدرت انتخاب بیشتری می دهد.
  • آن فروشگاه آنلاین حتما باید به شما ضمانت و گارانتی نمایندگی رسمی محصول را بدهد.
  • پشتیبانی و خدمات 24 ساعته از لازمه های یک محصول امنیتی است که باید لحاظ شود.
۲۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

اعتماد اجتماعی به بازگشت اموال مسروقه

اگر منزل شما مورد سرقت قرار بگیرد یا یکی از اموال شما مثلا خودروتان سرقت شود چقدر به این موضوع اعتماد دارید که توسط پلیس به شما برگردانده می شود؟ اصلا فکر می کنید چند درصد از اموال مسروقه به صاحبانشان بر گردانده می شود؟

اگر نگاهی به دور و اطرافمان بیندازیم احتمالا اغلب پاسخ ها یکسان است. نقدینگی و جواهراتی که از یک منزل به سرقت می رود، گوشی مویابلی که از کیف تان دزدیده می شود احتمال بازگشت آنها تقریبا صفر است. هدف سارقان از ورود به منازل عموما سرقت نقدینگی ها و جواهرات است که نقد کردن آنها برایشان راحت تر است.

اینجاست که بحث امنیت منازل مطرح می شود. شما در وهله اول موظف هستید از دارایی ها و حریم شخصی تان محافظت کنید. برای ارتقا امنیت منازل بسته به اینکه هدف شما تامین امنیت روی چه بخشی است راهکار های مختلفی وجود دارد. سیستم های نظارتی مانند دوربین های مداربسته، نصب درب های ضدسرقت و یا  سیستم های هوشمند از جمله راهکارهایی هستند که باعث ارتقا امنیت منزل و جلوگیری از ورد سارقان به محیط می شود ولی اینکه کدام بخش برای شما اولویت بیشتری دارد بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود.

اگر بخواهیم مطابق هدف اصلی سارقان جلو برویم باید فکری برای دارایی ها و نقدینگی هایی که در منزلمان داریم بکنیم. تا زمانی که طلا و جواهرات و نقدینگی های شما وجود دارند هیچ سارقی دنبال تلویزیون و یخچال ساید نیست. اگر همیشه در منزلتان نقدینگی و جواهرات زیادی دارید حتما به فکر یک گاوصندوق باشید. گاوصندوق دیگر یکی از اثاثیه های ضروری برای شما محسوب می شود. یک گاوصندوق ضدسرقت و امن که بتواند در برابر ابزار های مکانیکی و صنعتی مقاوم باشد. وقتی می گوییم گاوصندوق فورا به دنبال گاوصندوق سنگین نباشید که سارقان نتوانند آن را جابه‌جا کنند. وزن مهم است اما امنیت گاوصندوق صرفا به آن وابسته نیست. اگر گاوصندوق شما به لحاظ بدنه و یا رمز نگاری ضعیف باشد اصلا نیازی به جابه‌جا کردن آن نیست بلکه همان جا در محل باز می شود.

گاوصندوق یک راهکار است اما اگر به هر دلیلی امکان خرید گاوصندوق ندارید قبل از اینکه دارایی هایتان تقدیم سارقان بکنید آنها را به صندوق امانات ببرید. صندوق امانات گزینه خوبی برای نگهداری دارایی های شماست به شرطی که مطمئن باشید مدت طولانی به آنها نیاز ندارید در غیر اینصورت رفت و آمد های مکرر به بانک برای شما خسته کننده خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni