از چه برندی گاوصندوق انتخاب کنیم ؟ چرا در حوزه امنیت و گاوصندوق موضوع برند بنام  آشنا اهمیت دارد؟

گاوصندوق تنها یک وسیله مصرفی نیست بلکه یک سرمایه گذاری است. قبل از انتخاب و خرید گاوصندوق باید توقعاتی که از محصول دارید را دقیق مشخص کنید. تصمیم بگیرید قرار است چه اقلامی با چه ارزشی را در گاوصندوق تان نگهداری کنید؟ هدف تان از خرید گاوصندوق چیست ؟ گاوصندوق اغلب خرید پرهزینه ای است و کنار گذاشتن بودجه برای قیمت های بالای گاوصندوق باید یک توجیه داشته باشد.

برند های معتبر در صنعت گاوصندوق تنها نام و نشان نیست. انتخاب گاوصندوق از یک برند معتبر به شما این اطمینان را می دهد که گاوصندوق امنی دارید . امنیت در گاوصندوق حرف اول را می زند. اما اطمینان از امنیت در گاوصندوق به دلیل عدم آگاهی و آموزش، موارد فنی که اغلب نامفهوم هستند کار آسانی نیست. در اطمینان از برخی موارد فنی که در امنیت گاوصندوق نیز بسیار مهم و حیاتی است تنها توسط سازندگان گاوصندوق و یا افرادی که سابقه طولانی در این زمینه دارند امکان پذیر است.

جنس ورق فولاد و موارد فنی : مثلا اطمینان از ضخامت ورق فولاد به کار رفته و یا حتی جنس آنها کار هرکسی نیست و اغلب سازندگان از این موضوع اطلاع دارند. کمپانی ها عموما اطلاعات کاملی از ویژگی های محصول بخصوص موارد فنی آنها ارایه نمی کنند و همین موضوع روند تصمیم گیری و انتخاب را سخت می کند. در نوشته مرتبط با جنس فولاد گاوصندوق به طور مفصل درباره آلیاژ هایی که در این محصولات به کار می رود ، مقایسه آنها و حتی علت پایین بودن قیمت برخی از محصولات نیز به خوبی توضیح داده ایم.

برند های معتبر برای دریافت استاندارد های بین المللی مجبور هستند تا متریال با کیفیت استفاده کنند تا بتوانند این استاندارد ها را پشت سر  و وارد عرصه صادرات شوند. برای دریافت این گواهی و استاندارد ها محصولات تحت شرایط سختی تست می شوند و میزان مقاومت آنها در برابر سرقت و آتش سوزی سنجیده می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش : ضمانت و گارانتی در این محصولات ضروری است. حل مشکلات محصول، تعمیرات و یا هر مشکل دیگری در محصول باید از طریق پشتیبانی و خدمات گاوصندوق حل شود. محصول شما زمانیکه از یک برند معتبر باشد نیروی تعمیرکار و تکنسین های حرفه ای به شما کمک می کنند تا مشکل محصولتان حل شود.

یک دلیل دیگر برای انتخاب محصول از برند های معتبر بخصوص در گاوصندوق های دیجیتال نوع سیستم رمزنگاری محصول است. در گاوصندوق های دیجیتال رمزنگاری محصول باید مطمئن و ضدهک طراحی شود. اهمیت نوع سیستم رمزنگاری برای محصولات برند های معتبر کاملا واضح و آشکار است و به همین دلیل از محصولات بنام و مطمئن برای نوع رمزنگاری و قفل محصولات استفاده می شود. علاوه بر این در گاوصندوق های دیجیتال در صورت فراموش کردن رمز عبور و یا دریافت ارور های نامشخص و یا هر مشکل دیگری بخش پشتیبانی باید شما را راهنمایی کند تا بتوانید مشکل الکترونیکی ایجاد شده را حل کنید.

تا اینجا با اهمیت انتخاب محصول از برند های معتبر آشنا شدیم. اما با وجود برند های متعددی که در بازار وجود دارد انتخاب و تصمیم گیری کار چندان ساده ای نخواهد بود. در نوشته بعدی یشتر درباره برند هایی که در بازار گاوصندوق وجود دارند و نقاط ضعف و قوت هر یک از آنها صحبت خواهیم کرد.