بررسی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

در گاوصندوق خانگی باید به دنبال چه ویژگی هایی باشید؟

به دنبال یک گاوصندوق خانگی هستید؟ آیا می دانید که باید دنبال چه ویژگی هایی در یک گاوصندوق خانگی باشید؟ یا چه برند گاوصندوق خانگی در ایران مناسب است؟  تنوع گاوصندوق های خانگی در بازار آنقدر زیاد است که اگر اطلاعات درست و کافی در زمینه محصولات نداشته باشید احتمال اینکه در دام روش های فروش بازاری ها بیفتید زیاد است. در بازار هر کس محصول خودش را تبلیغ می کند، در واقع انتخاب نهایی با مشتری است. در این جا قصد داریم درباره این موضوع صحبت کنیم که وقتی وارد بازار گاوصندوق های خانگی شدید چطور محصول مناسب تان را انتخاب کنید. درباره برند های برتر گاوصندوق خانگی و پیشنهادات ما در نوع و برند محصول در مطالب بعدی ما در بلاگ آی آر صحبت می کنیم.

در بازار گاوصندوق های خانگی قبل از هر چیز دقت کنید که سطح امنیت گاوصندوق چقدر است؟ آیا میزان امنیتی که گاوصندوق خانگی فراهم می کند، متناسب با ارزش دارایی ها و یا نیازهای شماست؟ این میزان امنیت تحت عنوان استاندارد rsc تعیین می شود. زمانی که شما به دنبال گاوصندوق خانگی هستید باید ارزش دارایی هایی که قرار است داخل گاوصندوق نگهداری کنید چقدر است؟ موقعیت شما چطور است؟ آیا منطقه شما دارای یک امنیت نسبی است یا خیر؟

دنبال هر گاوصندوقی که هستید، باید ببینید آیا نسوز است یا خیر؟ گاوصندوق باید نسوز باشد. اما دقت کنید که نسوز بودن در گاوصندوق نیازمند یک تاییدیه رسمی است. در گاوصندوق های نسوز بهترین راه استناد به لیبلی است که روی قسمت داخلی درب گاوصندوق نصب می شود. نسوز بودن گاوصندوق موضوع مهمی که تقریبا در بازار زیاد شنیده می شود اما صرفا به گفته فروشنده اعتماد نکنید، گاوصندوقی نسوز است که اطلاعات جزئی و دقیق تری به شما بدهد و دارای تاییدیه های رسمی و بین المللی باشد.

سیستم رمزنگاری و برند آن در گاوصندوق باید مشخص باشد. بخصوص اگر سیستم رمزنگاری گاوصندوق از نوع دیجیتال باشد. البته که فراموش نکنید که گاوصندوق های دیجیتال بهترین نوع محصول برای هر  نوع گاوصندوقی است. در مقاله های بعدی بیشتر درباره بهترین نوع سیستم های رمزنگاری و برند هایی که معتبر هستند صحبت می کنیم.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

گاوصندوق اداری، قلب امنیت ادارات

به دنبال گاوصندوق اداری برای سازمان و کسب و کار و خود هستید؟ می دانید باید دنبال چه ویژگی هایی در گاوصندوق اداری باشید؟

گاوصندوق اداری قلب امنیت یک شرکت است. در همه ادارات و سازمان ها، مدارک و اسناد مهمی وجود دارد که از دست دادن آن ها تقریبا غیرقابل جبران است. از دسته چک ها و نقدینگی ها گرفته تا اسناد کارکنان و مالیات و سرمایه گذاری ها. یک گاوصندوق اداری دیگر جای هیچ نگرانی برای دستبرد یا هر آسیب دیگری به مدارک و اسناد مهم باقی نمی گذارد. گاوصندوق های اداری زیادی در بازار وجود دارد که گاهی اوقات تصمیم گیری را دشوار می کند.

  • قبل از هرچیزی تعیین کنید که قرار است در گاوصندوق چه چیزی نگه داری کنید. اسناد و مدارک کاغذی؟ پول و نقدینگی ؟ اقلام دیجیتالی مانند CD یا کارت حافظه ؟ این موضوع به شما کمک می کند تا مشخص کنید دقیقا باید دنبال چه گاوصندوقی با چه رتبه نسوزی باشید. برخی از اسناد مانند اقلام دیجیتالی یا مغناطیسی، در برابر آتش سوزی حساس تر هستند و تقریبا در دمای بالای 50 درجه به کلی آسیب می بینند. محصولات مناسب این اقلام طوری طراحی شده اند که مقاومت بیشتری دربرابر آتش سوزی و دمای بالا دارند. در نوشته های بعدی بیشتر درباره تعیین ویژگی نسوز بودن گاوصندوق صحبت خواهیم کرد. 
  • دومین نکته مهم، بررسی میزان مقاومت ساختمان است. این نکته برای افرادی که به دنبال گاوصندوق های سنگین و بزرگ هستند بسیار مهم است. گاوصندوق های اداری در ابعاد بالا عموما گاوصندوق های سنگینی هستند . از قبل باید بررسی کنید که آیا ساختمان شما توان مقاومت وزن بالا در واحد مربع را دارد یا خیر .
  • بهترین سیستم رمزنگاری در گاوصندوق های اداری، سیستم دیجیتال است. با توجه به اینکه تناوب استفاده از گاوصندوق های اداری در روز زیاد است نباید از قفل های پیچیده استفاده کرد. سیستم رمزنگاری این گاوصندوق ها باید ضمن داشتن امنیت بسیار ساده طراحی شده باشد تا با یک رمز عبور و یا اسکن اثرانگشت باز شود. این سادگی به معنی کاهش ضریب امنیتی نیست بلکه به معنی سهولت کاربری است. قفل های دیجیتال در عین اینکه به نسبت سایر سیستم های رمزنگاری امنیت بیشتری دارند،  کاربری آسان و ساده ای دارند. 

تا اینجا 3 موضوع مهم و کلی در گاوصندوق های اداری را بررسی کردیم، انتخاب گاوصندوق یک موضوع تخصصی و نیازمند تحقیق و بررسی است. در مطالب بعدی این وبلاگ  بیشتر درباره مباحث جزئی در گاوصندوق ها صحبت می کنیم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

گاوصندوق خانگی و محصول پیشنهادی مناسب

گاوصندوق خانگی دیگر یکی از ملزومات اساسی در خانه های افراد است. تقریبا در خانه اکثر افراد، مدارک مهم و دارایی هایی وجود دارد که از دست دادن آن ها می تواند خیلی گران تمام شود. نقدینگی و طلا و جواهر دقیقا آن چیزی است که سارقان به دنبالش هستند. چراکه هم پیدا کردن جای آن ها و هم نقد کردن شان کار سختی نیست.

اما جای نگهداری اقلام ارزشمند در خانه ما کجاست ؟ کمد و کشو ها؟ بین لباس ها و رخت خواب ها ؟ این را مطمئن باشید هرجایی که برای نگهداری دارایی ها به ذهن شما برسد قطعا توسط سارقان جستجو می شود. صرفا یک جا وجود دارد که می توانید با خیال راحت دارایی هایتان را در آن بگذارید و نگران سرقت آن نباشید. گاوصندوق خانگی بهترین چیزی است که می تواند امنیت دارایی های شما را فراهم کند. اما قطعا منطور ما از گاوصندوق خانگی، یک جعبه زمخت فلزی و قدیمی نیست. بلکه یک گاوصندوق خانگی تمام عیار که بتواند از پس وظیفه ای که دارد بر بیاید.

چه گاوصندوق هایی در بازار مناسب خانه هستند ؟  

برای گاوصندوق خانگی به دنبال محصولات کلید دار و مکانیکی نباشید. یک گاوصندوق تمام دیجیتال انتخاب کنید و خیالتان را از بابت دارایی هایتان راحت کنید. در گاوصندوق های دیجیتال دیگر خبری از کلید  و اهرم مکانیکی نیست و قرار نیست مدت ها زمان برای باز کردن آن صرف کنید. یک گاوصندوق دیجیتال با وارد کردن یک رمز عبور مشخص یا حتی اسکن اثرانگشت و در موارد پیشرفته تر، با اسکن عنبیه چشم باز می شود.

گاوصندوق های دیجیتال هر چند بهترین انتخاب برای یک محصول خانگی هستند اما فراموش نکنید که از سایر ویژگی های گاوصندوق غافل نشوید. صرفا دیجیتال بودن گاوصندوق برای امنیت آن کفایت نمی کند، امنیت گاوصندوق مجموعه ای از موارد و فاکتور های مختلف است که باید در محصولات وجود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

گاوصندوق خانگی و محافظت از دارایی ها

این روز ها اخبار زیادی از وضعیت امنیت و افزایش آمار سرقت می شنویم و علت آن نگهداری طلا و جواهر و وجوهات نقدی در منزل عنوان شده. همه می دانیم که نگهداری مقداری وجه نقد یا طلا و جواهر در منزل همیشه لازم است و از طرفی نگهداری این اقلام بدون داشتن محیط مناسب برای آن ها قطعا کار عاقلانه ای نخواهد بود. اما دو راهکار برای نگهداری وجه نقد و طلا و جواهر وجود دارد. یکی صندوق امانات بانک و دیگری خرید گاوصندوق خانگی. صندوق امانات بانک ها همیشه گزینه مناسبی نیستند و دلیل آن بیشتر محدودیت زمانی دسترسی به امانات است. صندوق امانات، بیشتر برای مواقعی کاربرد دارد که مطمئن باشید به مدت طولانی و مشخصی احتیاج به امانات خود در بانک نخواهید داشت.  به عنوان یک راه جایگزین، گاوصندوق های خانگی یعنی راهکار دوم  پیشنهاد می شود اما توجه داشته باشید که منظورمان از گاوصندوق خانگی هر جعبه فلزی قفل داری نیست. گاهی اوقات شما با داشتن یک گاوصندوق غیر استاندارد صرفا جای وسیله های با ارزشتان را به سارقان نشان داده اید و زحمت جستجو در خانه برای یافتن پول و طلاو جواهر  را از دوش آن ها  برداشته اید.

گاوصندوق خانگی بهترین راه محافظت از دارایی ها 

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از اسناد و مدارک مهم و نقدینگی ها در این شرایط استفاده از گاوصندوق خانگی است. اما منظور از گاوصندوق خانگی یک جعبه فلزی قفل دار نیست بلکه باید نسوز و ضدسرقت طراحی شده باشد. گاوصندوق خانگی به شما اطمینان می دهد که جای دارایی های شما امن است. یک گاوصندوق خانگی اگر درست انتخاب شود می تواند از خیلی جهات امنیت دارایی های شما تضمین کند. از بلایای طبیعی گرفته تا دستبرد و سرقت. نسوز و ضدسرقت بودن گاوصندوق دو فاکتور مهم و اساسی در یک گاوصندوق خانگی است.

نسوز بودن جزء فاکتور های اساسی یک محصول 

نسوز بودن جزء فاکتور های اولیه یک گاوصندوق است اما از کجا باید مطمئن شویم که یک گاوصندوق نسوز است؟ بهترین راه برای اطمینان از نسوز بودن گاوصندوق استناد به ویژگی ها و اطلاعاتی است که در مشخصات یک گاوصندوق ذکر می شود. اگر گاوصندوق نسوز باشد روی قسمت داخلی درب محصول، یک لیبل نسوز درج می شود که در آن تمام اطلاعات گاوصندوق مبنی بر زمان نسوز بودن بر حسب دما عنوان می شود. اگر می خواهید بیشتر درباره ویژگی نسوز بودن گاوصندوق بدانید مقاله مرتبط با نسوز بودن گاوصندوق، فاکتور مهم خرید را مطالعه کنید. 

ضدسرقت بودن گاوصندوق دومین فاکتور اساسی یک محصول 

توجه داشته باشید که گاوصندوق شما به معنای واقعی ضد سرقت باشد. یعنی از قفل گاوصندوق گرفته تا نصب آن را باید در نظر بگیرید. عموما برای منازل از گاوصندوق های دیجیتال استفاده می شود. مزیت این قبیل گاوصندوق ها به نسبت محصولات دیگر مانند سهولت و سرعت باز شدن درب، امنیت بالای آن در صورتی که توسط یک برند معتبر طراحی شده باشد، چند کاربره بودن قفل ها و قابلیت ترکیب شدن چند رمز، موجب شده تا مشتریان گاوصندوق خانگی بیشتر به سمت گاوصندوق های دیجیتال مایل باشند. اگر گاوصندوق شما دارای استاندارد EUROGRADE است که خیالتان از ضد سرقت بودن محصول باید راحت باشد. اما اگر این استاندارد را ندارد نگران نباشید. با کمی ریزبینی و دقت می توانید درباره امنیت محصول اطمینان حاصل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni