تصمیم گیری و خرید گاوصندوق در بازار این روز ها با وجود تنوع زیاد برند های ایرانی و خارجی گاها بسیار دشوار است. انتخاب گاوصندوقی که هم امنیت خوبی داشته باشد هم با بودجه و توان مالی ما سازگار باشد گاها تبدیل به یک معادله چند مجهولی می شود که انتخاب را برای افراد سخت تر می کند. به طور کلی خرید گاوصندوق مقوله ی سخت و پرهزینه ای است و نیاز به تحقیق و جستجو دارد. اما اگر گاوصندوق  از برند های معتبر انتخاب شود می تواند بخش مهمی از دغدغه و نگرانی شما را حل کند. در این نوشته قصد داریم درباره یکی از گاوصندوق های معتبری که با خیال راحت در بازار ایران می توانید تهیه کنید صحبت کنیم. 

گاوصندوق های کره ای بامیل

گاوصندوق بامیل در سال 1963 فعالیت خودش را در کره جنوبی آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست وارد بازار بین المللی در صنعت گاوصندوق شود. تقریبا 15 سال بعد از شروع فعالیت این شرکت، بامیل توانست وارد عرصه صادرات به قاره آمریکا شود و محصولات خود را در سطح بین المللی عرضه کند. برای ورود به این بازار بین المللی، بامیل می بایست گواهی ها و استاندارد های مهمی که در سراسر دنیا پذیرفته شده هستند مانند UL آمریکا و JIS ژاپن را دریافت کند. بامیل تا به امروز موفق به دریافت 30 گواهینامه و Certificate معتبر و مهم از سراسر دنیا شده است که آن را تبدیل به یک برند صاحبِ نام و قابل اعتماد می کند.

تولید گاوصندوق های خانگی و اداری متنوع

اغلب گاوصندوق های خانگی این برند در ابعاد کوچک و متوسط برای نگهداری اسناد و مدارک کاغذی و طلا و جواهرات طراحی شده اند . وزن این گاوصندوق های خانگی عموما پایین است و به کمک پیچ و مهره های فولادی به زمین متصل می شوند. با اتصال این گاوصندوق های خانگی به زمین محصول به اندازه یک گاوصندوق خانگی 500 تا 700 کیلویی وزن می گیرد که عملا جابجایی آن غیرممکن است.

در خط تولید گاوصندوق های اداری در برند بامیل محصولات در ارتفاع بالای 60 سانتی متر تولید می شود. نقطه تمایز محصولات اداری این برند با سایر برند ها میزان مقاومت آنها در شرایط آتش سوزی است. اغلب این محصولات در دمای بالای 900 درجه به مدت 2 ساعت نسوز و مقاوم هستند در حالیکه اغلب گاوصندوق های اداری که در بازار می بینید بین 20 دقیقه تا 1 ساعت در دمای حدود 600 تا 1000 درجه نسوز و مقاوم هستند.

چه چیزی گاوصندوق های بامیل را تبدیل به یک انتخاب مناسب کرده است ؟

✔️تناسب ویژگی ها و قیمت محصولات : همانطور که در ابتدا گفته شدانتخاب وخرید گاوصندوق به نوعی که هم ویژگی های امنیتی را پوشش دهد هم بتواند با بودجه و توان مالی ما سازگار باشد تقریبا سخت است. اغلب گاوصندوق هایی که ویژگی های امنیتی فوق العاده ای دارند در محدوده قیمت بالایی قرار می گیرند که خرید آنها برای همه ممکن نیست. رسیدن به یک تعادل میان امنیت و قیمت در یک گاوصندوق می تواند بخش مهمی از دغدغه های افراد را در  خرید گاوصندوق حل کند. یکی از مزیت های محصولات این برند قیمت های مناسب و رقابتی است که در مقایسه با سایر کمپانی های گاوصندوق در نظر گرفته اند. اگر به دنبال یک گاوصندوق امن و در عین حال اقتصادی هستید گاوصندوق های این برند می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. در ادامه بیشتر به ویژگی های امنیتی این محصولات می پردازیم.

✔️سیستم رمزنگاری حرفه ای: استفاده از سیستم های رمزنگاری حرفه ای ترکیبی با دقت رمز بالا یکی از نقاط قوت این محصولات است. سیستم رمزنگاری در این محصولات به صورت ترکیبی با قابلیت وارد کردن رمز عدد و حروف با دقت رمز بینتا 16رقم به همراه یک کلید مکانیکی است که ضریب امنیت آن را بالا برده است. همه گاوصندوق های بامیل دارای یک بخش مخفی برای شاه کلید هستند که در مواقع اضطراری و یا در صورت فراموشی رمز عبور می توان از آن استفاده کرد.

✔️آپشن های امنیتی مانند سیستم تاخیر:یکی از ویژگی های گاوصندوق های بامیل سیستم تاخیری است که روی آنها سوار شده است. سیستم تاخیر بخصوص در محیط های اداری بسیار کاربردی است . به کمک سیستم تاخیر می توانید قفل گاوصندوق را کامل غیرفعال کنید که حتی با وارد کردن رمز عبور صحیح نیز قفل باز نشود. در این حالت صرفا صاحب گاوصندوق می تواند سیستم تاخیر را غیرفعال و مجدد از آن استفاده کند. در محل های پر رفت و آمدی که احتمال لو رفتن رمز بسیار زیاد است این سیستم به شما کمک می کند تا دسترسی افراد غیرمجاز به گاوصندوق قطع شود.

  • مقاومت محصول در آتش سوزی و دمای بالای کوره: تمام گاوصندوق های بامیل حداقل یک ساعت در دمای بالای 900 درجه نسوز و مقاوم هستند. در مدل های اداری این مقاومت به 2ساعت در دمای کوره می رسد که آنها را برای محیط های پرخطر تر مناسب کرده است. دوجداره گاوصندوق های نسوز این برند از آلیاژ های مقاوم و نسوزی پر شده است که مقاومت آنها را نسبت به سیمان و بتن و مصالح بالاتر برده است. تمام محصولات این برند توسط استاندارد های معتبری مانند استاندارد JIS ژاپن تایید شده اند که نشان دهنده کیفیت و مقاومت آنها است.

معرفی فروشگاه مطمئن برای خرید گاوصندوق های بامیل

در خرید گاوصندوق داشتن قدرت مقایسه میان محصولات مختلف ایرانی و خارجی و ویژگی های مختلف محصولات با یکدیگر می تواند کمک زیادی در انتخاب و تصمیم گیری شما داشته باشد. " فروشگاه آنلاین مسترسیف "یکی از مراجعی است که این امکان را برای کاربران خود به خوبی فراهم کرده است. امکان جستجو و مقایسه میان محصولات مختلف ایرانی و خارجی و همچنین مشاوره رایگان و اختصاصی به شما کمک می کند تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه تان انتخاب بهتری داشته باشید. در فروشگاه آنلاین مسترسیف برند های مختلفی مانند ایگل، بامیل، لوسل و آرینته وجود دارند که می توانید از میان آنها گاوصندوق تان را انتخاب کنید.

منبع خبر : تسنیم