گاوصندوق آرینته ، نسوز و ضدآب با ضریب امنیت بالا این روز ها در بازار طرفدران زیادی پیدا کرده است. گاوصندوق های آرینته تحت لیسانس و استانداردهای آمریکا در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. در ادامه این نوشته می خواهیم درباره این محصولات و ویژگی های آنها صحبت کنیم و در ادامه یک مرکز معتبر برای مشاهده و خرید گاوصندوق های آرینته معرفی کنیم.

ویژگی گاوصندوق های آرینته چیست ؟

طراحی درب و بدنه و زبانه های مقاوم : اگر درب گاوصندوق را باز کنید چیزی که در نگاه اول توجه شما را جلب می کند زبانه های فولادی قوی و ضخامت درب و بدنه در گاوصندوق است. در این گاوصندوق ها روی امنیت زبانه ها و درب وبدنه توجه زیادی شده . تقویت زبانه ها و درب وبدنه در گاوصندوق این محصولات را در برابر دیلم و ابزارهای مکانیکی مقاوم کرده است.

دارای استاندارد های آمریکا : تمام این گاوصندوق ها دارای استاندارد ها و تاییدیه های آمریکا هستند. دریافت استاندارد UL  و یا ETL برای هر محصولی امکان پذیر نیست. اینها استاندارد های سخت گیرانه ای هستند که تنها شرکت های معتبر و معروف اقدام به دریافت آنها می کنند.

ضدآب به مدت 24 ساعت :  عایق بندی گاوصندوق های آرینته به نوعی انجام شده که این محصول را به مدت 24 ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم کرده است. تمام بخش های گاوصندوق آرینته به خوبی عایق بندی شده اند و در صورتیکه آب حتی تا بالای سطح گاوصندوق نیز برسد محصول نفوذ ناپذیر و ضدآب است.

نسوز در دمای کوره : این محصول در دمای 945 درجه مطابق استاندارد های آمریکا نسوز و مقاوم است. این گاوصندوق نسوز نه تنها برای اقلام و اسناد کاغذی بلکه برای اقلام الکترونیکی که حساسیت بیشتری نسبت به تغییرات دما و رطوبت محیط دارند نیز مقاوم طراحی شده است. ماده نسوز بین دوجداره محصول از آلیاژ مقاومی پر شده است که آن را در دمای بالای کوره مقاوم کرده است.

سیستم رمزنگاری : سیستم رمزنگاری در این محصولات تمام دیجیتال با قفل کیبوردی و یک اهرم براق نقره ای است . دقت رمز در این گاوصندوق ها بین 3 تا 8 رقم است که از دقت رمز خوبی برخوردار است. علاوه بر کیبورد دیجیتال یک شاه کلید کامپیوتری غیرقابل کپی وجود دارد که در مواقع اضطراری می توانید به کمک آن درب گاوصندوق را باز کنید.  

معرفی مرکز معتبر برای مشاهده گاوصندوق آرینته

تنوع گاوصندوق های آرینته شاید به نسبت سایر محصولات خارجی در بازار کمتر باشد اما ابعاد و اندازه آنها و ویژگی هایی که دارند برای کاربرد های مختلف قابل استفاده است. اگر برای کاربرد خانگی و یا اداری به دنبال محصول هستید گاوصندوق آرینته می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

مشاهده تمام گاوصندوق آرینته در نمایندگی مرکزی آرینته