بررسی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

سیستم هشدار دهنده در گاوصندوق هارا بشناسید.

صنعت تولید گاوصندوق یک صنعت با قدمت طولانی و قدیمی است که در طی سال ها پیشرفت زیادی داشته و امروزه شاهد یک بازار شلوغ و متنوع از این صنعت هستیم. همیشه جای خالی یک سیستم هشدار دهنده در گاوصندوق احساس میشد، چیزی که بتواند در سارق استرس ایجاد کند. امروزه در بسیاری از گاوصندوق ها یک سیستم هشدار دهنده نصب شده که در صورت هرگونه باز کردن غیرمتعارف درب، فعال می شود.

گاوصندوق های ایگل مجهز به یک سیستم هشدار دهنده با توان 120 دسی بل هستند، که در صورت اعمال هر گونه فشار مکانیکی، ضربه، لرزش و یا ایجاد صدا سیستم صوتی آن فعال می شود. این سیستم صوتی یک بازدارنده است. قطعا نباید از آن توقع یک دزدگیر یا سیستم هوشمند داشت، با به صدا درآمدن آژیر، در سارق رعب و وحشت ایجاد می شود و قطعا ادامه کار برای فرد امکان پذیر نخواهد بود. این سیستم در قسمت داخلی درب قرار گرفته و شما می توانید و صرفا زمانی فعال می شود که صاحب گاوصندوق آن را فعال کرده باشد. زمانیکه آژیر فعال شده باشد، حتی با لمس صفحه کلید گاوصندوق نیز آژیر فعال می شود. اگر شما آن را فعال نکرده باشیدو فردی اقدام به باز کردن درب با رمز عبور های مختلف کند بعد از ورود چند مرتبه رمز اشتباه که عموما  5مرتبه است، آژیر به مدت 2 دقیقه فعال شده و مجدد خاموش خواهد شد. سیستم آژیر در گاوصندوق یک سیستم تخصصی و خیلی پیچیده نیست اما از جایی که بیشتر به عنوان یک سیستم بازدارنده عمل می کند می تواند برای محصول شما نقطه قوت خوبی باشد. در بسیاری از موارد شاید بتوان سیستم آژیر را به سیستم هوشمند منزل متصل کرد، اما روش انجام این کار و اینکه آیا امنیت محصول را به خطر میاندازد یا خیر نیاز به نظر کارشناسانه فعالان این زمینه دارد.

 


۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

آیا پلیس برای تامین امنیت منازل، خودرو و یا به کلی دارایی های شما کافی است؟

چقدر اطمینان دارید که اگر یکی از اموال شما سرقت شود توسط پلیس می تواند به شما برگردانده شود؟ یا به طور کل فکر می کنید چند درصد از اموال مسروقه به صاحبانشان برگشت داده می شود.

در این باره بیشتر از اینکه به فکر آمار و ارقام باشید، بهتر است به نگرش خودتان اعتماد کنید و ببینید اگر خودرو شما سرقت شود یا جواهراتتان از منزل به سرقت برسد، چقدر احتمال می دهید که اموالتان به شما برگردد؟

همه این ها گفته شد تا بدانید تامین امنیت منزل و دارایی هایتان به عهده خود شماست و این شما هستید که باید از اموالتان مراقبت کنید. به گزارش مشرق نیوز سرقت از منازل در سال 97 افزایش داشته و علت آن نگهداری وجوه نقدی و طلا و جواهر در منزل است. اما همه ما می دانیم که نگهداری وجه نقد و جواهرات در منزل همیشه لازم است تا در مواقع ضروری به آن ها دسترسی داشته باشیم.

نگهداری این دارایی ها بدون داشتن یک جای امن و مطمئن در منزل اصلا کار عاقلانه ای نیست. گاوصندوق خانگی یک راهکار مطمئن برای نگهداری این قبیل از مدارک و اسناد شماست. اما منظور از گاوصندوق خانگی، یک جعبه فلزی رمز دار نیست، منظور ما یک گاوصندوق ضد سرقت و نسوز است که بتواند در هر شرایطی از دارایی های شما محافظت کند.

در خرید گاوصندوق خانگی به چه مواردی باید  دقت کرد؟

سیستم ضد سرقت و نوع رمز محصول را باید بدانید. تعداد و جنس زبانه ها، لولاها، قالب درب، نوع قفل محصول و بسیاری از موارد دیگر در خرید یک گاوصندوق اعم از ایرانی و خارجی مهم است.

گاوصندوق شما حتما باید نسوز باشد. صرفا واژه نسوز برای گاوصندوق کافی نیست، گاوصندوق شما حتما باید در لیست استاندارد های معتبری مانند  UL، KSG،  JIS  و ... باشد.

فارغ از اینکه گاوصندوق ایرانی یا خارجی می خرید حتما به موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی محصول توجه داشته باشید

اگر ظاهر و دیزاین گاوصندوق برای شما مهم است، سراغ گاوصندوق های دکوراتیو باشید.

اگر نمی خواهید معضلات یک قفل مکانیکی را داشته باشید، گاوصندوق دیجیتال می تواند برای شما یک گزینه خوب باشد. گاوصندوق های دیجیتال ویژگی هایی دارند که می تواند برای شما جذاب باشد، توصیه می شود حتما سرچی در گاوصندوق های دیجیتال بکنید.

 

به این موضوع توجه کنید که گاوصندوقی که خریداری می کنید مدت زمان زیادی در منزل شما جا خوش خواهد کرد. بهتر است به هر لحاظ این موضوع را بررسی کنید و در نهایت یک گاوصندوق مناسب خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

لوسل، گاوصندوقی همانند یک تابلوی زیبا

در مقاله گاوصندوق های همفاز با طراحی داخلی به صورت کامل صحبت شد، و تمامی نکاتی که باید درخرید یک محصول این چنینی به آن ها دقت کرد عنوان شد. گفتیم گول ظاهر پر زرق و برق گاوصندوق را نخورید، حتما از ایمنی آن مطمئن شوید. اما اگر قرار باشد یک گاوصندوق دکوراتیو تمام عیار معرفی کنیم آن چه گاوصندوقی است؟

گاوصندوق لوسل، به عنوان برند اول دنیا در صنعت گاوصندوق های دکوراتیو شناخته شده و برنده جوایز متعدد طراحی و کیفیت از کشور کره جنوبی است. اما ویژگی های این گاوصندوق چیست؟

قبل از اینکه وارد مباحث فنی و ایمنی گاوصندوق های لوسل شویم، درباره دیزاین و ظاهر این محصول کمی صحبت کنیم. در road show هایی که در مجتمع پالادیوم و سانا در اواخر سال 97 توسط نماینده انحصاری برند ایگل و لوسل برگزار شد، عموم افرادی که برای اولین بار با گاوصندوق های لوسل روبه‌رو می شدند، این سوال برایشان پیش میامد که این چه محصولی است؟ ظاهر گاوصندوق های لوسل به حدی زیبا و با دقت طراحی شده که کمتر کسی در نگاه اول می تواند حدس بزند که با یک گاوصندوق دکوراتیو روبه‌رو شده است. در گاوصندوق لاکچری 2000 gold تمام طراحی روی درب از طلای 24 عیار استو مانند یک تابلوی طلاکوب در محیط جلوه دارد. شما می توانید روی این گاوصندوق ها یک گلدان زیبا بگذارید و به عنوان یک میز در کنار دکوراسیون منزلتان از آن استفاده کنید.

در اول متن عنوان شد که محصولات لوسل موفق به دریافت جوایز طراحی و کیفیت شده اند. یعنی کیفیت و ایمنی این محصول به حدی است که نه تنها توسط استاندارد های معتبر تایید شده، بلکه موفق به کسب جوایز متعدد در این صنعت شده است. زبانه ها و لولا های قوی، قالب درب پلکانی، رمز تمام تاچ بالای گاوصندوق، اسکنر اثر انگشت، جنس بدنه و بسیاری از ویژگی های دیگر در تامین امنیت محصول موثر است. اما وجه تمایز گاوصندوق های لوسل با  سایر محصولات علاوه بر دکوراتیو بودن گاوصندوق، سیستم قوی گلس لاک آن است که در کمتر  گاوصندوقی وجود دارد. اما سیستم گلس لاک چیست؟  

گلس لاک در واقع یک رابط بین دسترسی به سیستم قفل و بوبین و فعالیت زبانه ها است. به این صورت که یک شیشه در قسمت جلویی درب و قسمت سیستم قفل و بوبین قرار گرفته است. برای دسترسی غیر مجاز به قفل و زبانه ها ابتدا باید این مانع شیشه ای از بین برداشته شود. این موضوع به معنی شکستن شیشه و فعال شدن زبانه هاست. زمانی که شیشه می شکند، زبانه های گاوصندوق تا حداکثر حالت ممکن باز می شوند و در واقع عملکردی مشابه پلمپ شدن درب رخ می دهد. در این حالت باز کردن درب گاوصندوق در واقع غیر ممکن می شود. گاوصندوق لوسل از مجموعه محصولات کمپانی سان سیف است که مجهز به سیستم گلس لاک شده. ماجرای سرقت نافرجام گاوصندوق لوسل از دفتر یکی از مشتریان اسپیتامن تاییدی بر امنیت محصولات این برند و تاثیر سیستم گلس لاک در امنیت گاوصندوق است. در جریان این سرقت عنوان شد که با صرف حدود 5 ساعت زمان و استفاده از انواع ادوات صنعتی موفق به باز کردن درب محصول نشدند. دلیل اصلی این موضوع سیستم گلس لاک گاوصندوق بود. تمامی تصاویر محصول در اثر آسیبی که به محصولی رسیده مشخص است. سارقان صرفا موفق به از بین بردن ظاهر دکوراتیو گاوصندوق شده اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

گاوصندوق های همفاز با طراحی داخلی

زمانیکه صحبت از گاوصندوق می شود شاید به فکر یک جعبه ی فلزی سنگین با اهرم های مکانیکی بیفتید که اغلب ظاهر زمخت و ناخوشایندی دارند که صرفا به خاطر امنیت دارایی هایمان حاضر به ورود یک شیء زمخت این چنینی به منزلمان می شویم، صحبت از جنبه امنیتی یک گاوصندوق شد که در واقع وظیفه اصلی هر گاوصندوقی است، قبل از ورود به بحث اصلی‌مان شاید بد نباشد بدانید خیلی از گاوصندوق های قدیمی با همان ظاهر زمخت و به ظاهر نفوذ ناپذیر و سنگین، خیلی راحت مورد سرقت قرار می گیرد یا حتی در شرایط احتمالی مثل آتش سوزی مقاومت چندان زیادی ندارند.  

پیشرفت تکنولوژی و اهمیت یافتن طراحی و دیزاین داخلی در منازل و حتی شرکت ها و محیط های اداری باعث شدند تا صاحبان صنایع امنیتی از جمله گاوصندوق نیز به فکر تامین این نیاز نسبتا نوظهور باشند و در این راستا گاوصندوق های دکوراتیو را به بازار عرضه کردند که مورد توجه افرادی قرار گرفت که زیبایی و امنیت را به یکجا می خواهند. گاوصندوق های دکوراتیو عموما علاوه بر دکوراتیو بودن دارای یک مشخصه اصلی دیگر تحت عنوان دیجیتال نیز هستند. اما منظورمان از این جمله چیست؟

قبل از هرچیزی باید بدانید که گاوصندوق دکوراتیو و گاوصندوق دیجیتال دو دسته مجزا در صنعت گاوصندوق محسوب می شود اما به جرات می توان گفت که تمام گاوصندوق های دکوراتیو، دیجیتال نیز هستند اما عکس این موضوع صادق نیست. در طراحی گاوصندوق های دکوراتیو خبری از ظاهر فلزی و زخمت با اهرم ها و قفل های قدیمی نیست، شاید در نگاه اول حتی نتوانید حدس بزنید قفل این گاوصندوق در کدام بخش قرار گرفته، در بسیاری از موراد یک صفحه تمام لمسی وجود دارد که صرفا به هنگام وارد کردن رمز در آن ناحیه نمایان می شود.

گاوصندوق های دکوراتیو علاوه بر ظاهر زیبا باید نسوز و ضدسرقت نیز باشند. این موضوع را تاکید می کنیم که اگر به دنبال یک گاوصندوق دکوراتیو هستید، زیبایی را فدای امنیت نکنید، وظیفه هر گاوصندوقی در مرحله اول قبل از هرچیزی حفظ امنیت دارایی های شما در شرایط متفاوت است. اگر چشمتان به یک گاوصندوق دکوراتیو زیبا خورد که مثل یک تابلو یا میز می تواند در منزل یا محل کار شما جا خوش کند حتما از فروشنده بخواهید تا درباره نسوز و ضد سرقت بودن آن محصول به شما اطلاعات بدهد، باید طبق یک گواهی مستند و تایید شده بدانید گاوصندوق مد نظر، در زمان آتش سوزی، در چه دمایی  و به چه مدت می تواند شرایط را تحمل کند و نسوز باشد؟ آیا دارای کواهی UL است؟ اگر جواب این سوال مثبت است درجه UL آن چند است؟ این سوالات می تواند به شما اطمینان بدهد که این گاوصندوق امکان نگهداری چه اقلامی را به شما می دهد. حتما وقتی درب گاوصندوق را باز می کنید به طراحی قالب درب دقت کنید، آیا پلکانی طراحی شده؟ تعداد و قطر زبانه های گاوصندوق را ببیند. قفل گاوصندوق از چه نوعی است و چه توسط چه شرکتی پشتیبانی می شود؟

شاید در این مرحله فکر کنید چرا خرید گاوصندوق را آنقدر سخت گرفتیم و با جزئیات عنوان می کنیم؟ گاوصندوق یک محصول امنیتی که قرار است یکبار خریده شود و حافظ مهم ترین و با ارزش ترین دارایی های شما باشد. چرا باید در یک مورد مهم این چنینی ریسک کنید؟چرا نباید در خرید محصولی که قرار است حافظ اموال ما باشد مته به خشخاش نگذاریم؟ پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید سری به بازار گاوصندوق بزنید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید حتما راهنمای جامع 0 تا 100 خرید گاوصندوق را بخوانید.


۲۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

مواردی که قبل از نصب دوربین مداربسته باید بدانید

در مقاله امنیت منزل تمامی راهکارهای تامین امنیت را بررسی کردیم که در یکی از موارد به دوربین های مدار بسته اشاره شد. در این جا قصد داریم مواردی که قبل از انتخاب دوربین مدار بسته لازم است بدانید را بررسی کنیم.

دوربین مدار بسته دزدگیر نیست! دوربین های مدار بسته در واقع یک سیستم نظارتی و منفعل است و نمی توان از آن توقع یک سیستم دزدگیر داشت. اگر به دنبال یک سیستم هشدار دهنده هستید که در مواقع لزوم نقش بازدارندگی داشته باشد قطعا دوربین مدار بسته برای شما کاربرد نخواهد داشت. بهترین حالت برای کاهش و جلوگیری از وقوع جرم استفاده همزمان از دوربین مداربسته و دزدگیر است. در واقع دوربین مدار بسته در صورتی که طبق اصول نصب شود می تواند از تمامی روند وقوع جرم برای شما تصاویر با کیفیت ضبط کند که قطعا مفید خواهد بود.

در مورد هزینه های دوربین مدار بسته کامل جستجو کنید. اگر به دنبال نصب دوربین مداربسته هستید حتما هزینه های آن را برآورد کنید. چراکه هزینه نصب دوربین برآیندی است از نوع و تعداد دوربین های به کار رفته. اگر تمایلی به پرداخت هزینه برای نصب یک دوربین مناسب ندارید به کل از آ« منصرف شوید و به دنبال راه حل های دیگر باشید. نصب یک دوربین بی کیفیت یعنی دور ریختن پول! وقتی دوربین شما قدرت تشخیص چهره ندارد یا در فاصله کمی دورتر تصاویر واضحی به شما نمی دهد چطور توقع دارید برای شما کاربردی باشد؟ همان طور که گفته شد دوربین یک ابزار نظارتی است، نه از کیفیت آن باید کاست نه از تعدادی که برای محیط شما لازم است.

برای خرید یک دوربین مدار بسته حتما توجه داشته باشید که از یک مرکز معتبر درخواست ارایه خدمات داشته باشید. چراکه فرد نصاب تمام زوایای منزل یا محل کار شما را بررسی می کند و به زاویه و برد تمام دوربین ها آشنا است. موضوع بعدی بحث خدمات پس از فروش است. اگر دوربین شما به مشکلی برخورد که نیاز به ارایه خدمات بود آیا مرکز برای این زمینه خدماتی خواهد داشت؟ 

قبل از خرید مراقب باور های اشتباه باشید!

فیلم های ضبط شده توسط دوربین شما به هیچ عنوان قابل ارتقا کیفیت با نرم افزار های پلیس نیست. با این تفکر اشتباه به دنبال دوربین های با کیفیت پایین نباشید.

دوربین های بیسیم محدودیت های زیادی دارند، در محیط باز تا فضای 40 متر پاسخگو خواهد. عموما این دوربین ها به تنهایی نمی توانند نتیجه خوبی داشته باشند و به صورت مکمل قابل استفاده هستند. مثلا در مقاله مکان های مناسب برای نصب دوربین عنوان شد که برای پنجره های پشتی می توان از دوربین های مدار بسته بیسیم در کنار سیستم اصلی استفاده کرد.

حتما توجه داشته باشید که کیفیت و زوم دوربین شما قابلیت تشخیص چهره داشته باشند.

دوربین های مدار بسته احتیاج به رسیدگی دارند.هفته ای یکبار باید بررسی شود تا در صورت بروز مشکل هرچه زودتر حل شوند.

و اما موضوع مهم دیگری که حتما باید قبل از اقدام برای نصب این سیستم امنیتی بدانید، قوانین نصب دوربین مدار بسته است. در مواردی شما مجاز به نصب دوربین نمی باشید و باید حکم قضایی دریافت کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

استاندارد UL

در هر صنعتی تعدادی فاکتور حیاتی وجود دارد که تضمین کننده کیفیت محصولاتشان است و اغلب این فاکتور ها توسط استاندارد های معتبر آزمایش و تایید می شوند. در صنایع امنیتی مانند گاوصندوق و سیف باکس و حتی در بخشی از صنایع الکترونیکی، نسوز بودن محصول جزء پارامتر های حیاتی و مهم است که با توجه به نوع محصول، تست هایی در شرایط آزمایشگاهی طراحی می شود تا توانایی محصولات در این مورد سنجیده شود.

Underwriters laboratory حدود 120 سال پیش به منظور تست محصولات کمپانی های مختلف از سراسر دنیا در آمریکا پایه گذاری شد و جزء معدود لابراتور هایی است که موفق به دریافت اجازه فعالیت از اداره ایمنی و امنیت آمریکا شده است. این مرکز امروزه با بیش از 120 مرکز بازرسی از 102 کشور جهان مشتری دارد و در 5 زمینه متفاوت از جمله بهداشت، محیط زیست، ایمنی و پروژه های دانشگاهی فعالیت می کند. موضوع مورد بحث ما در این مقاله فعالیت این مرکز در زمینه ایمنی محصولات امنیتی در برابر حریق است که جزء سخت گیرانه ترین استاندارد های دنیا محسوب می شود.

در خرید گاوصندوق شاید کلمه ای که در کنار ضد سرقت بودن زیاد بشنوید نسوز بودن گاوصندوق است. اما تا حالا از خودتان پرسیده اید این محصول در چه دمایی نسوز است؟ دمای 400 یا 1200 درجه! تا ابد در این دما نسوز است! چند ساعت دوام می آورد؟

استاندارد های زیادی مانند KSG، SP، JIS با تست های متفاوت به این سوالات پاسخ داده اند، اما جامع ترین پاسخ را شاید بتوان استاندارد UL  دانست. استاندارد UL با 3 طبقه بندی اساسی مشخص کرد هر گاوصندوق به طور کلی مناسب نگهداری چه اقلامی است. این 3 طبقه شامل UL Class 350، UL class 125 و UL class 150   است. طبق این اطلاعات از این لابراتور شما اگر قصد نگهداری اقلامی مانند اسناد و مدارک کاغذی و پول و طلا دارید صرفا برای یک استاندارد UL 350 هزینه کنید چراکه هزینه کردن برای یک گاوصندوق با درجه UL 125  یا 150 قطعا با توجه به کاربری شما عاقلانه نخواهد بود. اگر شما یک علاقمند به حرفه عکاسی هستید و برای خودتان یک آتلیه شخصی دارید و برای نگهداری فیلم ها و نوار های عکاسی به دنبال  گاوصندوق هستید قطعا گاوصندوقی با UL 350 مناسب شما نخواهد بود و در زمان آتش سوزی امکان آسیب دیدن فیلم های شما بسیار است، در این حالت بهترین گزینه UL 125  یا 150  خواهد بود. و در دسته سوم اگر به دنبال نگهداری اقلامی مانند فلش، کارت حافظه، سی دی، لپ تاپ و اقلام این چنینی هستید کمی باید احتیاط کنید، حتما درجه UL  گاوصندوق شما باید 125 باشد.

تمامی این گزارشات طبق یک سری تست های ساخته شده در شرایط آزمایشگاهی است. اما هدفمان از گفتن این جمله چیست؟ وقتی گفته  می شود UL یک محصول 350 است یعنی در دمای بیرونی 926  درجه سانتی گراد دمای داخلی گاوصندوق به مدت 1 یا 2 ساعت از 176 درجه سانتی گراد بالاتر نخواهد رفت. اما  اینکه آتش سوزی در شرایط واقعی به چه نحوی باشد و چقدر گسترده باشد می تواند شرایط را تغییر بدهد. این تست ها حداکثر توان یک گاوصندوق را مشخص می کند.

مبحث استاندارد UL یک مبحث تخصصی و کاربردی است که  پیشنهاد میکنم حتما مقاله جامع UL را مطالعه کنید که در این مقاله بسیار جزئی و تخصصی به بررسی این استاندارد جهانی پرداخته شده است.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni

درباره گاوصندوق های دیجیتال چقدر می دانید؟

در مورد گاوصندوق های دیجیتال چقدر می دانید؟ آیا صرفا به یک کیبورد عددی برای وارد کردن رمز ختم می شود و اثری از اهرم ها نیست؟

گاوصندوق های دیجیتال یک راهکار و فکری نو برای پرکردن خلاء ای مشخص بودند که در میان مشتریان این صنعت کاملا حس می شد. زمان بر بودن باز کردن قفل 

های مکانیکی، کپی شدن کلیدها، حدس زدن سیستم بازگشایی توسط افرادی که دستی در قفل سازی داشتند، مشکلاتی که با گم کردن کلید پیش می آمد، تک کاربره 

بودن و بسیاری از عوامل دیگر باعث شد که صاحبان صنایع به دنبال راهکاری برای رفع پاسخگویی به این دغدغه ها باشند. قبل از هرچیزی به این موضوع اشاره می کنیم، 

نه تنها به هیچ عنوان گاوصندوق های مکانیکی را زیر سوال نمی بریم بلکه در مواردی مانند محیط های صنعتی که شرایط ویژه ای دارند گاوصندوق هایی با قفل مکانیکی 

را پیشنهاد می کنیم و کاربرد این گاوصندوق ها را نقض نمی کنیم.

همه دلایلی که برای ساخت گاوصندوق های دیجیتال عنوان شد تا حدودی ارزش یکسانی دارند که به ترتیب از اهمیت بیشتر به بررسی آن ها می پردازیم.

قفل های مکانیکی حتی اگر خیلی قوی طراحی شوند دارای یک معضل بزرگ هستند و آن داشتن کلید است. گم شدن کلید و دسترسی هر فردی به آن به منزله در خطر 

قرار گرفتن دارایی ها شما در گاوصندوق است. یک مشکل دیگر که هم راستای این مورد است حدس زدن سیستم باز شدن قفل توسط سارقان خبره است. در گاوصندوق 

های دیجیتال شما دیگر معضل داشتن کلید را نخواهید داشت، این موضوع به این معنی نیست که در گاوصندوق های دیجیتال دیگر کلیدی مشاهده نمی کنید بلکه این 

کلید به تنهایی گاوصندوق را باز نمیکند و به صورت مکمل با رمز های عددی یا حتی سیستم بایومتریک (اثرانگشتی) کاربرد دارد و قابل کپی شدن نیستند. موضوع دیگری 

که در گاوصندوق های دیجیتال جای بحث دارد، طراحی پیچیده بردهای الکترونیکی است که برای رمزدهی استفاده شده است. اگر این قفل ها توسط یک شرکت معتبر طراحی شده باشد، کاملا غیر قابل نفوذ هستند.

زمان بر بودن باز کردن قفل های مکانیکی و همچنین سخت بودن پروسه آن برای افرادی که مسن تر هستند یا افرادی که دارای ضعف بینایی اند در گاوصندوق های 

دیجیتال حل شده، در ساده ترین و امن ترین حالت شما با لمس یک اسکنر اثر انگشت می توانید درب گاوصندوق را باز کنید. شرح کامل جزئیات یک گاوصندوق 

بایومتریک در این مقاله نمیگنجد، پیشنهاد می کنیم مقاله گاوصندوق های اثر انگشتی را حتما بخوانید، هم با ویژگی ها و کاربرد این محصول بیشتر آشنا خواهید شد هم 

می توانید فروشگاه و قیمت این گاوصندوق ها را چک کنید.

در محیط های اداری و شرکت هایی که دارای هیئت مدیره هستند عموما دسترسی به گاوصندوق برای اعضا به اندازه حساب های چند امضائی اهمیت دارد. گاوصندوق های دیجیتال این امکان را فراهم کرده تا چند نفر رمز مجزا داشته باشند و قادر به باز کردن درب گاوصندوق باشند که از قبل باید این رمز ها برای حافظه اصلی تعریف شده باشد.

موضوعی که در خرید یک گاوصندوق دیجیتال باید در نظر باشید این است  که با دیدن ویژگی های جالب این محصولات خیلی سریع تحت تاثیر قررار نگیرید و موارد 

دیگری  مانند برند سازنده قفل، نوع و تعداد زبانه ها، طراحی قالب درب، نوع لولا ها، میزان مقاومت آن در برابر آتش سوزی، آب گرفتگی یا ضربه و در یک کلام تمام گواهی ها و سد هایی که آن محصول  موفق به عبور از آن شده را در نظر داشته باشید.

در سایت شرکت اسپیتامن به عنوان نماینده انحصاری برند های معتبر دنیا در ایران، می توانید درباره گاوصندوق های مختلف و به روز دنیا کنکاش کنید و حتی از مشاوره 

کارشناسان کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.


۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Hani balcni