در پست های قبلی بر اساس یک گزارش صدا و سیما در سال های گذشته درباره بازار داغ سارقان در ماه های پایانی سال صحبت کردیم و انگیزه سارقان از ورود به منازل را عموما سرقت وجوهات نقدی و جواهرات عنوان شد. ( پیشنهاد می کنیم حتما سری به مطلب قبلی ما در این خصوص بزنید. )

به عنوان یک راهکار کلی برای محافظت از این قبیل دارایی ها در برابر سرقت و حتی اتفاقات ناگوار و غیرقابل پیش بینی مانند آتش سوزی خرید یک گاوصندوق عنوان کردیم. اما زمانی که وارد بازار گاوصندوق شوید یا حتی در فروشگاه های آنلاین که این روز ها زیاد می بینید سرچ کنید احتمالا تنوع بازار انتخاب را برای شما سخت می کند. در این جا قصد داریم درباره بهترین انتخاب هایی که می توانید در بازار گاوصندوق داشته باشید بیشتر صحبت کنیم و ببینیم چه محصولی در بازار می تواند پاسخگوی نیاز و دغدغه شما باشد.

قبل از ادامه مطلب دقت کنید در تصمیم گیری برای یک گاوصندوق باید یک سری موارد را از قبل روشن کنید مثلا باید یک لیستی از اقلامی که می خواهید در گاوصندوق نگهداری کنید داشته باشید. با این کار یک تقریب نسبی از حجم دارایی هایتان و ابعاد نسبی گاوصندوقی که نیاز دارید بدست می آورید. وقتی اقلامی که قرار است در گاوصندوق نگهداری کنید مشخص شود تقریبا ارزش دارایی های شما بدست می آید و می توانید یک برآورد از درجه امنیتی که احتیاج دارید بدست آورید. البته تعیین این درجه امنیت در گاوصندوق فقط وابسته به ارزش دارایی های شما نیست بلکه موارد دیگری مانند میزان امنیت محلی که سکونت دارید و حتی ویلایی یا آپارتمانی بودن منزل تان نیز بستگی دارد.

پیشنهاد : در بازار به دنبال محصولات دیجیتال باشید

پیشنهاد می کنیم دیگر سراغ محصولات کلید دار  و مکانیکی نروید. دوران این محصولات تقریبا به پایان رسیده مگر اینکه شرایط شما استفاده از محصولات دیجیتال را ایجاد نکند. گاوصندوق های دیجیتال عملکرد، کاربری و امنیت بیشتری دارند و در مدت زمان کوتاهی توانستند در بازار جایگاه خودشان را پیدا کنند . در گاوصندوق دیجیتال دیگر خبری از کلید و قفل نیست و اساس رمزنگاری آن ها اعداد بین 4 تا 20 رقم و همچنین کد های ژنتیکی است. در کد های ژنیتکی دیگر نیازی به حفظ کردن رمز عبور نخواهد بود و همه سیستم قفل با یک اسکنر انجام خواهد شد. گاوصندوق های دیجیتال اگر از برند مناسب و معتبری انتخاب شوند امنیت بالایی دارند اما اگر همین محصولات از برند های متفرقه انتخاب شوند می توانند دردسر ساز شوند.

گاوصندوق های ایگل، برند محبوب در بازار

گاوصندوق های ایگل جزء آن دست از محصولات معتبر در بازار هستند که نگرانی از بابت امنیت برای مشتریان باقی نمی گذارد. گاوصندوق ایگل پیشنهاد مناسبی هستند که تقریبا برای تمام نیاز ها و دغدغه های مشتریان محصولات متنوعی دارند.

دغدغه همیشگی قیمت گاوصندوق در خرید

قیمت گاوصندوق یکی از دغدغه های همیشگی مشتریان در خرید گاوصندوق است. اگر به دنبال خرید گاوصندوق هستید باید بدانید که اگر محصولتان را متناسب با استاندارد های معتبر در دنیا انتخاب کنید قطعا خرید گرانی خواهید داشت . اما از آن جایی که بحث امنیت مطرح است پیشنهاد می کنیم در خرید گاوصندوق اولویت تان را روی درجه امنیت محصول قرار بدهید. البته اگر در بازار خوب جستجو کنید محصولات امن و مناسبی در پیدا می کنید در محدوده قیمت زیر 7 میلیون امنیت و امکانات  خوبی دارند و می توانند به خوبی از دارایی های شما محافظت کنند.