اگر به دنبال خرید گاوصندوق باشید، گاوصندوق لوسل جزء آن دسته از محصولاتی است که بی شک توجه تان به آن جلب می شود. یک گاوصندوق با ظاهر خوش و آب و رنگ که در نگاه اول هیچ اثری از قفل و کلید در آن نمی بینید. لوسل یک گاوصندوق دکوراتیو است و به جرات می توان گفت تمام آن چیزی که از گاوصندوق انتظار می رود در لوسل دیده می شود. زیبایی ، امنیت ، کاربری آسان .

در این جا قصد داریم 3 ویژگی مهم گاوصندوق های لوسل را بررسی کنیم. میزان مقاومت در برابر حریق و آتش سوزی، آپشن های امنیتی و سیستم رمزنگاری. 

گاوصندوق لوسل چقدر در برابر حرارت مقاوم است؟

گاوصندوق لوسل طبق استاندارد KSG کره جنوبی در دمای 945 درجه به مدت 1 ساعت نسوز است. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر درباره نسوز بودن گاوصندوق لوسل صحبت کنیم باید گفت، از زمانی که دمای محیط گاوصندوق به 945 درجه برسد این گاوصندوق تا 1 ساعت می تواند مقاوم باشد. در آتش سوزی پلاسکو دمای ثبت شده از 650 درجه بالاتر نرفت. 

نکات مهم در انتخاب گاوصندوق های دکوراتیو ( کلیک کنید

آپشن های امنیتی گاوصندوق لوسل

در گاوصندوق لوسل ؛ یک سیستم امنیتی ویژه وجود دارد که در هر گاوصندوقی دیده نمی شود. سیستم گلس لاک یک آپشن ویژه در این محصولات است، که به عنوان یک سیستم هوشمند در مواقع اضطراری و خطر درب گاوصندوق را پلمپ می کند. گلس لاک یک شیشه در قسمت میانی گاوصندوق است که در صورت هرگونه آسیب به سیستم قفل یا زبانه های گاوصندوق برای باز کردن درب این شیشه شکسته می شود و به محض شکسته شدن آن، درب گاوصندوق کامل پلمپ خواهد شد.

سیستم رمزنگاری گاوصندوق

رمز گاوصندوق های لوسل همه توسط شرکت سامسونگ طراحی شده اند و کاملا ضدهک و ضدشوک هستند. سیستم رمز در قسمت فوقانی درب گاوصندوق قرار گرفته و شامل رمز عددی با دقت 4 تا 20 رقم و رمز بایومتریک با اسکنر اثرانگشت می شود. سیستم رمز عددی برای دو کاربر و سیستم اثرانگشتی برای 10 کاربر مجزا طراحی شده است.