گاوصندوق دکوراتیو یک تحول بزرگ در صنعت گاوصندوق با محصولاتی سنگین و زمخت بود که خیلی سریع مشتریان خودش را در این بازار پیدا کرد.

به مرور زمان اهمیت به دکوراسیون داخلی و دیزاین در محیط هایی مانند منزل و حتی ادارات باعث شد تا صاحبان این صنعت به فکر ساخت گاوصندوق هایی باشند که با محیط و دیزاین داخلی همخوانی داشته باشد. یکی از این شرکت ها گاوصندوق لوسل بود که به خوبی توانست در این زمینه فعالیت کند.


گاوصندوق های دکوراتیو عموما یک گاوصندوق دیجیتال هستند، شاید بهتر باشد اینطور بگوییم که هر گاوصندوق دکوراتیو قطعا یک گاوصندوق دیجیتال نیز هست اما در نظر داشته باشید که گاوصندوق های دکوراتیو عموما دارای سیستم های رمز تمام لمسی هستند و خبری از کیبورد های دیجیتالی نیست. این موضوع را عنوان کردیم تا بگوییم که در خرید گاوصندوق دکوراتیو تمام مواردی که در گاوصندوق دیجیتال رعایت می کنید باید اعمال شود. مثل نوع برند سازنده قفل، تعداد کاربران گاوصندوق و ...

در خرید گاوصندوق دکوراتیو قبل از هر چیزی مراقب باشید درگیر ظاهر خوش و آب و رنگ گاوصندوق نشوید، موضوع امنیت در گاوصندوق از هر موضوع دیگری ارجح تر است.

در مورد انتخاب ظاهر گاوصندوق توجه کنید که قرار است این گاوصندوق یک عمر در منزل شما جا خوش کند، پس تمام احتمالات مانند تغییرات دکوراسیون را در نظر بگیرید و گاوصندوقی بخرید که با یک تغییر کوچک در رنگ و دکوراسیون منزل بتواند هارمونیک داشته باشد.

گاوصندوق دکوراتیو از قاعده ایمنی سایر گاوصندوق ها نیز مستثنی نیست، هر گاوصندوقی که خریداری می کنید باید نسوز باشد. نسوز بودن گاوصندوق معیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید. اما منظور از نسوز بودن چیست؟ حداقل استانداردی که برای نسوز بودن گاوصندوق می تواند معقول باشد، مقاومت حداقل یک ساعت در دمای حدود 800 درجه است.