گاوصندوق های دکوراتیو، فکری نو در صنعت گاوصندوق بود که تحول زیادی ایجاد کرد. گاوصندوق های دکوراتیو افکار مشتریان این صنعت را از اهرم های مکانیکی و ظاهر زمخت به طرف ظرافت برد. گاوصدوق های دکوراتیو ثابت کردند که برای امنیت نیازی به ظاهر سخت و اهرم های مکانیکی نیست، می توان با یک سیستم تمام دیجیتال و زیبا یک گاوصندوق فوق امنیتی داشت که تقریبا هیچ کس قادر به سرقت آن نباشد.

نکاتی که در خرید گاوصندوق دکوراتیو باید بدانید ( کلیک کنید )

لوسل یکی از برند های معروف صنعت گاوصندوق است که در زمینه محصولات دکوراتیو فعالیت می کند. لوسل به عنوان یک برند شناخته شده در صنعت گاوصندوق های لوکس است. گاوصندوق لوسل ساخت کمپانی سان سیف کره جنوبی است اما شاید جالب باشد بدانید که این گاوصندوق در سطح جهانی یک گاوصندوق فوق امن شناخته شده و موفق به دریافت استاندارد های مختلف از آمریکا و اروپا شده است.

گاوصندوق لوسل طبق استاندارد نسوز کره جنوبی KSG در دمای بالای 900 درجه به مدت  1 ساعت نسوز است و برای نگهداری اقلام کاغذی و طلا و جواهر طراحی شده است. گاوصندوق لوسل در نگاه اول هیچ شباهتی به یک گاوصندوق ندارد و هیچ اثری از قفل و کلید و ... در آن دیده نمی شو. لوسل بیشتر شبیه به یک میز خوش آب و رنگ است که می تواند در گوشه ای از منزل شما جا خوش کند بدون اینکه نیاز داشته باشید آن را پنهان کنید.

گاوصندوق لوسل دارای یک سیستم حرفه ای به نام گلس لاک است که عموما در کمتر گاوصندوقی این سیستم دیده می شود. گلس لاک یک رابط هوشمند امنیتی است که در صورت هرگونه دسترسی غیرمجاز به گاوصندوق و سیستم قفل این سیستم فعال می شود و تمام زبانه های قفل گاوصندوق تا حداکثر حالت خود باز می شوند. در این حالت اصطلاحا گاوصندوق پلمپ شده و برای باز کردن آن تکنسین های شرکت به زمانی حدود 4 تا 6 ساعت احتیاج دارند.