زندگی آپارتمان نشینی مشکلات و محدودیت های خودش را دارد که باعث می شود حتی شکل و شمایل نیاز های شما ام تغییر کند. عموما یکی از دغدغه های مشتریان ما بحث آپارتمان نشینی و اجاره نشینی است. دغدغه این دسته از مشتریان گاوصندوق عموما مربوط به مشکلات جابه‌جایی گاوصندوق در اثاث کشی ها، آسیب هایی که به ساختمان وارد می شود و حتی تردید درباره تحمل وزن بالا در واحد مربع در ساختمان است. از یک طرف مشتری به فکر خرید یک گاوصندوق با وزن بالاست که کسی نتواند آن را جابه‌جا کند از طرفی نگران جابه‌جایی و دردسر های همان گاوصندوق در مواقع اثاث کشی است.

برای شروع از وزن گاوصندوق و تاثیر آن روی امنیت محصول آغاز می کنیم. وزن بالا قطعا روی امنیت آن و جلوگیری از جابه‌جایی گاوصندوق موثر است اما اگر همین گاوصندوق سنگین سیستم رمزنگاری امن و معتبر یا بدنه مقاومی نداشته باشد اصلا نیازی به جابه‌جایی آن برای سارق نیست. همانجا در محل باز خواهد شد. سارقان گاوصندوق آنقدر حرفه ای هستند که بهترین راه برای سرقت شان انتخاب کنند.

در حال حاضر حتی کمپانی های معتبر و معروف در دنیا روی تولید گاوصندوق های سبک و امن تمرکز دارند تا بتوانند پاسخگوی نیاز و دغدغه مشتریان مختلف گاوصندوق باشند. این گاوصندوق ها به خودی خود وزنی ندارند، راحت در اثاث کشی ها جابه‌جا می شوند و حتی با آسانسور نیز قابل حمل هستند اما زمانیکه همین گاوصندوق در محل مشخص با پیچ و مهره های مخصوص به زمین پیچ می شوند تا 700 کیلوگرم به خودشان وزن می گیرند و جابه‌جایی آن دیگر غیرممکن است.

پس پیشنهاد اول ما به اجاره نشین ها :

سراغ گاوصندوق های سنگین نباشید. یک گاوصندوق سبک از یک برند معتبر بخرید که به زمین پیچ و مهره شود. با این کار نه تنها خیلی مشکلات شما مثل جابه‌جایی و نگرانی از مقاومت ساختمان رفع می شود. بلکه هزینه های شما نیز کاهش پیدا می کند. درجابه‌جایی ها هزینه حمل و نقل اثاثیه سنگین جداگانه بر حسب وزن و تعداد طبقات ساختمان دریافت می شود که برای هر بار جابه‌جایی هزینه بالایی است. علاوه بر آن عموما در این موارد آسیب هایی به ساختمان نیز وارد می شود که باید جبران هزینه شود .

پیشنهاد دوم : روی سیستم رمزنگاری و برند بیشتر تمرکز کنید

در اپارتمان ها بخصوص ساختمان هایی که دارای نگهبان هستند عموما یک امنیت نسبی وجود دارد و احتمال حمل گاوصندوق برای سرقت خیلی کمتر است. به این دسته از مشتریان عموما پیشنهاد می شود روی سیستم رمزنگاری محصول تمرکز داشته باشند تا احتمال باز کردن گاوصندوق در محل به صفر برسد. سیستم های رمزنگاری پیچیده الکترونیکی بهترین انتخاب هستند به شرطی که از یک برند معتبر انتخاب شده باشند.

عموما گاوصندوق دیجیتال به نسبت سایر محصولات در رده امنیتی بالاتری قرار می گیرند و پیچیدگی و طراحی منحصر به فرد آن ها باعث می شود ضریب امنیتی بالاتری داشته باشند. سرعت عملکرد و کاربری گاوصندوق های دیجیتال خیلی بهتر است محصولات مکانیکی است اما در عین حال امنیت بهتری نیز دارند.

 

پیشنهاد سوم  : گاوصندوق های دارای آژیر ضدسرقت انتخاب مناسبی برای آپارتمان ها است

در آپارتمان ها سعی کنید از گاوصندوق هایی با آژیر ضدسرقت استفاده کنید تا با فعال شدن آن  همسایه ها و اطرافیان مطلع شوند. با فعال کردن آژیر ضدسرقت، در صورت هر ضربه یا تکان به گاوصندوق یا حتی لمس صفحه کلید آلارم با صدای بلند و به صورت تصاعدی به صدا در می اید.

نگران قیمت نباشید | در اکثر برند ها محصول با تنوع قیمت هست

شاید در این مرحله با تمام این صحبت هایی که شد نگران قیمت گاوصندوق و بودجه ای که به آن اختصاص دادید باشید. درست است که وقتی گاوصندوق از یک برند معتبر جهانی باشد طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت اما به این معنی نیست که اگر محدودیت بودجه در قیمت گاوصندوق دارید نتوانید از برند های معتبر محصول مناسب تان را خریداری کنید. عموما اکثر برند های معتبر مانند ایگل در محدوده قیمت های مختلف گاوصندوق تولید می کنند. فقط کافیست کمی بیشتر در بازار جستجو کنید، خودتان را محدود به یک برند و یک شرکت نکنید، با کمی تحقیق می توانید گاوصندوقی پیدا کنید که نه تنها در محدوده قیمت مناسبی است بلکه ویژگی ها و امکاناتی دارد که می تواند امنیت و تجربه کاربری بهتری  را فراهم کند. 

کلام آخر

اگر برای اولین بار است که به دنبال انتخاب گاوصندوق هستید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله مرتبط با راهنمای خرید گاوصندوق را مطالعه کنید. در راهنمای خرید گاوصندوق درباره تمام نکات مهم در انتخاب گاوصندوق مفصلا صحبت کرده ایم . به کمک راهنمای خرید گاوصندوق می توانید مرحله به مرحله روند انتخاب یک گاوصندوق را بررسی کنید تا در نهایت مناسب ترین محصول موجود در بازار را انتخاب کنید.