امنیت تجارت و کسب و کار شما بسیار مهم است. تضمین امنیت دفتر و کارمندان در برابر خرابکاری، سرقت و سوء استفاده های احتمالی باید اولویت شماره یک شما در یک کسب و کار باشد. هزینه کردن برای تامین فضای کاری امن یک سرمایه گذاری بلند مدت برای یک کسب و کار است و برای موفقیت شغلی شما بسیار مهم است.

در حالیکه قفل ها یک بخش مهم از امنیت هستند اما موضوع امنیت یک بیزینس خیلی پیچیده تر و فراتر از یک راه حل امنیتی ساده مثل قفل است. سه فناوری مهم  حفظ امنیت برای کارمندان و دارایی های اداری در برابر مشکلات و خطر ها وجود دارد که بسیار مهم است. این سیستم ها برای امنیت دفاتر حیاتی هستند و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قاعده برای مشاغل مدرن هستند.

 

صفحه کلید و کارت دسترسی

ورود به بخشی از محیط های یک اداره برای همه مجاز نیست. در این شرایط قفل های معمولی و کپی کردن کلید بدترین شیوه ممکن است چراکه هیچ تضمین امنیتی ندارد. مفقود و کپی شدن یک کلید خیلی راحت اتفاق می افتد و این اصلا خبر خوبی برای یک بخش مهم در یک سازمان نیست. از کارت های دسترسی علاوه بر ورود به بخش های مهم برای سیستم حضور غیاب و ... می توان استفاده کرد.

سیستم های هشدار درب

آلارم درب از دو بخش تشکیل می شود. یکی نوار مغناطیسی که روی پنل درب ثابت می شود و دیگری سیستم سنسورینگ که در قالب درب قرار می گیرد. فعال شدن این سیستم هشدار بر اساس جداشدن آهنربای مغناطیسی و سنسور است. این جدا آلارم می تواند یک نتیجه صوتی در پی داشته باشد که از ادامه فعالیت کاربر جلوگیری کند. یا از قبل برنامه ریزی شده باشد و به پلیس متصل شود تا اعلام سرقت داده شود.

 

سیستم های ارتباط مخابراتی داخلی

سیستم های مخابره داخلی یک سیستم مناسب برای مشاغل کوچک و متوسط است. سیستم های ارتباط داخلی برای مشاغل و صاحبان آن ها و حتی کارمندان این اجازه را می دهد که یک ارتباط دو طرفه از اتاق های مختلف ایجاد کند و علاوه بر آن یک تصویر ویدیویی ازمراجعان برای هر شخص فراهم کند. دستگاه های مخابراتی داخلی به کارکنان این امکان را می دهند که با کارکنان سایر بخش ها از طریق ویدیو و یا حتی وویس با هم در ارتباط باشند. علاوه بر ارتباطات بین کارکنان می تواند یک ارتباط مجازی بین کارکنان و مراجعه کنندگان باشد یا هر زمان که نیاز باشد امکان مجوز ورود و خروج صادر شود. دقیقا همانند آن چیزی که در برخی شرکت های بزرگ ایجاد می شود. سیستم های رجیستری ثبت نام برای ورود.

از مزایای سیستم های مخابراتی می توان به افزایش امنیت در نقاط دسترسی و ارتباط فوری در سراسر یک مرکز اشاره کرد. سیستم های کنترل مخابراتی می توانند مکالمات، دسترسی ها و ورود و خروج ها را کنترل کننند. البته تمام این کنترلینگ ها در حیطه حفظ حریم شخصی کارکنان است در غیر این صورت چیزی جز نارضایتی در پی نخواهد داشت.

 

استفاده از گاوصندوق های اداری

گاوصندوق های اداری یک بخش جدا نشدنی از هر سازمان و اداره ای است. فرقی نمی کند کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک، گاوصندوق اداری برای حفظ آن دسته از اسناد و مدارکی که امنیت آن ها مهم است و به نوعی از دست دادن آن ها می تواند برای آن کسب و کار خیلی گران تموم شود. گاوصندوق های اداری باید بنا به نیاز شما تهیه شود. اگر اقلامی که برای نگهداری دارید یک سری اسناد کاغذی و پول است یک گاوصندوق اداری مناسب است و اگر اقلام دیجیتالی است یک محصول دیتا مدیا باید برای آن تهیه شود. البته محصولات اداری وجود دارند که دارای یک گاوصندوق داخلی هستند که آن صندوق داخلی برای اقلام دیتا مدیا طراحی شده و مقاومت بیشتری در برابر آتش سوزی دارند.