صاحب هر کسب و کار بزرگ و کوچکی که باشید تامین امنیت اسناد و مدارک مهم تجارت و کسب و کارتان باید یکی از اولویت های شما باشد. در هر اداره و شرکتی یک سری اسناد و مدارک مهم مانند مدارک کارکنان، اسناد سرمایه گذاری، مالیات و ... وجود دارد که از دست دادن آن ها می تواند خیلی گران تموم شود. گاوصندوق اداری به نوعی قلب امنیت یک اداره و کسب و کار محسوب می شود که می تواند از مهم ترین اسناد یک شرکت محافظت کند. در حال حاضر محصولات اداری زیادی در بازار وجود دارد که بعضا برخی از آن ها هیچ کدام از فاکتور های لازم در یک گاوصندوق اداری را ندارند و تقریبا هیچ اثری از تکنولوژی های جدید گاوصندوق های اداری در آن ها دیده نمی شود. در گاوصندوق های اداری جدید استفاده از بتن و سیمان برای پرکردن دوجداره گاوصندوق منسوخ شده و از آلیاژ هایی مانند تنگستن استفاده می شود که به نسبت بتن بسیار مقاوم تر است. 

 

در خرید گاوصندوق برخی موارد بین تمام محصولات مشترک است. فرقی نمی کند از چه برندی و با چه قیمتی گاوصندوق می خرید. گاوصندوق شما ایرانی است یا خارجی. در هر صورت باید یک سری فاکتور های اولیه مانند نسوز و ضدسرقت بودن در گاوصندوق رعایت شده باشد.

 

اما اگر یک برآوردی از شرایط و محیط کارتان داشته باشید در انتخاب محصول می تواند به شما کمک کند. در ادارت و سازمان ها دو نکته مهم وجود دارد که در انتخاب باید آن ها را در نظر داشته باشید. یکی از این موارد بحث دسترسی به گاوصندوق است. در ادارات تناوب دسترسی به گاوصندوق در طول روز زیاد است، بنابراین دیگر گاوصندوق های قدیمی با قفل های چرخشی پاسخگوی سازمان ها نیست، مورد بعدی تعداد کاربران گاوصندوق است که برای هر کدام باید یک دسترسی جداگانه تعریف شود.

با توجه به این موارد گاوصندوق های دیجیتال بهترین انتخاب برای سازمان ها هستند. در گاوصندوق های دیجیتال دیگر خبری از کلید و اهرم مکانیکی نیست و باز و بسته کردن درب گاوصندوق به کمک یک صفحه کیبورد یا حتی اسکنر اثرانگشت انجام می شود و سرعت باز و بسته کردن درب گاوصندوق های دیجیتال تقریبا 3 برابر محصولات غیردیجیتال است. گاوصندوق های الکترونیکی به نوعی طراحی شده اند که به راحتی می توان برای چند کاربر مجزا رمز های جداگانه تعریف کرد. ضریب امنیتی در گاوصندوق های دیجیتال به نسبت سایر محصولات بسیار بالا تر است اما به شرطی که سیستم رمزنگاری گاوصندوق از یک برند معتبر انتخاب شده باشد. در گاوصندوق های دیجیتال هرچند طراحی الکترونیکی سیستم رمزنگاری وجه مشخص محصولات است، اما اگر طراحی اصولی نداشته باشد می تواند بزرگ ترین نقطه ضعف محصول باشد.

یکی از برند های معتبر در زمینه تولید محصولات دیجیتال برند ایگل ساخت کمپانی سان سیف کره جنوبی است که در حال حاضر در بازار ایران نیز وجود دارد. تمامی سیستم های رمزنگاری گاوصندوق های ایگل توسط شرکت معروف سامسونگ طراحی شده و کاملا غیرقابل نفوذ و ضدهک است.

مسترسیف یکی از فروشگاه های معتبر گاوصندوق در ایران است که مجموعه کاملی از محصولات مختلف خانگی و اداری، دیجیتالی و دکوراتیو را شامل می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید سری به فروشگاه گاوصندوق مسترسیف بزنید و درباره محصول مورد نظرتان از کارشناسان مشاوره بگیرید.