درباره گاوصندوق های دیجیتال چقدر می دانید ؟ با گاوصندوق های دیجیتال به روز در دنیا آشنا هستید؟

بشیترین سهم بازار امروز گاوصندوق را، محصولات دیجیتال تشکیل داده اند، گاوصندوق هایی یا قفل و صفحه کلید تمام لمسی یا کیبوردی. گاوصندوق های دیجیتال در واقع یک راه حل نو برای حل مشکلاتی بود که عموم مشتریان با گاوصندوق های مکانیکی دارند. سرعت عملکرد  پایین در باز و بسته شدن قفل های مکانیکی، حدس زدن مکانیزم بازکردن قفل گاوصندوق توسط یک قفل ساز ماهر، امنیت پایین و بسیاری از مشکلات دیگر باعث شد تا صاحبان این صنایع، به دنبال حل این مشکلات گاوصندوق های دیجیتال را وارد بازار بکنند. گاوصندوق های دیجیتال به محض ورودشان به صنعت گاوصندوق خیلی سریع توانستند نظر مخاطبانشان را جلب کنند. گاوصندوق هایی با صفحه نمایش تمام لمسی یا صفحه کیبورد اعداد. 

در انتخاب گاوصندوق های دیجیتال رعایت چه نکاتی لازم است ؟

در هر گاوصندوقی اعم از خانگی و اداری یا دیجیتال و دکوراتیو مواردی وجود دارد که باید آن را به خاطر داشته باشید. فاکتورهای ثابت در خرید گاوصندوق شامل مواردی مانند عیین رتبه امنیت یا نسوز بودن گاوصندوق و ... می شود که می توانید در نوشته معیارهای ثابت در خرید گاوصندوق آن ها مطالعه کنید. 

برند سازنده گاوصندوق و قفل گاوصندوق

برند سازنده در محصولات دیجیتال صرفا برند نیست، گاهی اوقات افراد تصور می کنند که هزینه کردن بابت برند یک هزینه اضافی است اما توجه داشته باشید که در این محصولات، برند می تواند امنیت گاوصندوق شما را تضمین کند. در گاوصندوق های دیجیتال، قفل های دیجیتال، می توانند در جهت امنیت محصول کمک زیادی بکنند اما اگر همین برای انتخاب قفل به اندازه کافی توجه نداشته باشید می تواند  تبدیل به یک نقطه ضعف بزرگ در گاوصندوق شود که به محض یک شوک الکتریکی، سیستم رمز گاوصندوق هنگ کند و باز شود.

تعداد کاربران گاوصندوق

در گاوصندوق های دیجیتال توجه داشته باشید که قفل گاوصندوق حتما برای چند کاربر مجزا تعریف شده باشد. گاهی اوقات به خصوص در گاوصندوق های اداری شما نیاز دارید تا برای چند نفر رمز های جداگانه تعریف کنید. در گاوصندوق های اداری، گاهی اوقات استفاده از رمز های مجزا همانند حق چک های چند امضایه است. که برای اعضای هیئت مدیره لازم است.