گاوصندوق لوسل ، یک گاوصندوق لوکس ، با ظاهر و دیزاین شیک و در عین حال یکی امن ترین گاوصندوق های موجود در بازار. لوسل یک برند کره ای است که به عنوان یک محصول دکوراتیو در سراسر دنیا شناخته شده. گاوصندوق های لوسل انتخاب کسانی خواهد بود که علاوه بر امنیت یک گاوصندوق به موضوع زیبایی و دیزاین نیز اهمیت می دهند. گاوصندوق های لوسل در نگاه اول هیچ شباهتی به یک گاوصندوق ندارند، شاید بیشتر شبیه به یک میز خوش و آب رنگ باشند.

گاوصندوق لوسل به عنوان دکوراتیو ترین گاوصندوق موجود در بازار ایران شناخته شده. اما همین جا باید بدانید که اگر موضوع قیمت برای شما خیلی مهم است گاوصندوق لوسل انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. این محصولات در نج قیمتی بالای 30 میلیون قرار دارند و جزء محصولات گران قیمت و لوکس به حساب می آیند.

گاوصندوق لوسل ، چه ویژگی هایی دارد و دلیل قیمت بالای آن چیست؟

سیستم حرفه ای امنیتی

یک نکته مهم در گاوصندوق های لوسل ، طراحی سیستم حرفه ای است که بارها در شرایط سخت سارقان را ناکام گذاشته. این گاوصندوق به لحاظ فنی به نوعی طراحی شده که در هنگام آسیب به گاوصندوق امکان پلمپ شدن درب وجود دارد. اگر درب گاوصندوق پلمپ شود، دیگر باز کردن درب گاوصندوق به همین راحتی ها نخواهد بود و صرفا با دستگاه های برش صنعتی باید درب گاوصندوق را برش داد. گاوصندوق لوسل دارای سیستم حرفه ای هشدار دهنده است که به امنیت آن کمک کرده. 

مقاومت عالی در برابر حریق

این محصولات طبق استاندارد های جهانی در دمای کوره به مدت 1ساعت مقاوم شده اند. منظور از دمای کوره، دمایی معادل 900 درجه سانتی گراد است. گاوصندوق لوسل یک گاوصندوق به معنای واقعی نسوز است. 

پشت سر گذاشتن تست های سخت جهانی

روی گاوصندوق لوسل، تست های سختی از جمله تست سقوط، ضربه، آتش سوزی و... انجام می شود که در تمامی تست ها موفق عمل کرده. این استاندارد ها نشان می دهد که گاوصندوق در شرایط سخت می تواند به راحتی از دارایی های با ارزش شما محافظت کند.